Bruna däck?
Postat: 27 jul 2010 12:56
Hej!
Fälgen behandlad med Biltema fälgrent + att det kom en del petroliumavfettning på och efter avspolning så blev däcket BRUNT??
De va ju svart innan, pålagt för 2 månader sedan. Blev likadant med Yokohama däcken som sitter fram på den bilen

Blev svettig där ett tag men tror jag räddade det med 2 lager Autorange vinyl o däckglans.

Why but why??
Den sura fälgrengöringen + petoliumavfettning på= bruna däck??
mvh
Z
Fälgen behandlad med Biltema fälgrent + att det kom en del petroliumavfettning på och efter avspolning så blev däcket BRUNT??
De va ju svart innan, pålagt för 2 månader sedan. Blev likadant med Yokohama däcken som sitter fram på den bilen
Blev svettig där ett tag men tror jag räddade det med 2 lager Autorange vinyl o däckglans.
Why but why??
Den sura fälgrengöringen + petoliumavfettning på= bruna däck??
mvh
Z