Sida 1 av 1

Bruna däck?

Postat: 27 jul 2010 12:56
av bigguns
Hej!

Fälgen behandlad med Biltema fälgrent + att det kom en del petroliumavfettning på och efter avspolning så blev däcket BRUNT?? :shock:
De va ju svart innan, pålagt för 2 månader sedan. Blev likadant med Yokohama däcken som sitter fram på den bilen

Bild

Blev svettig där ett tag men tror jag räddade det med 2 lager Autorange vinyl o däckglans.

Bild


Why but why??
Den sura fälgrengöringen + petoliumavfettning på= bruna däck??

mvh
Z

Re: Bruna däck?

Postat: 27 jul 2010 13:35
av Stupid-Flanders

Re: Bruna däck?

Postat: 27 jul 2010 13:44
av bigguns
Hade missat den tråden, tack Stupid!