Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Hej´s projekt

Resultatbilder och beskrivningar av rekonditioneringar och liknande. Dela med er av ert senaste puts!
Användarvisningsbild
Hej
Medlem
Inlägg: 319
Blev medlem: 16 jan 2015 23:22
Ort: Lund

Re: Hej´s projekt

Inlägg av Hej » 13 nov 2017 23:11

Hej!

Jag har inte varit så aktiv här sista tiden - livet har kommit emellan. :D
Inte barn eller så, bara massa annat som har prioriterats mer än bilvård.
Men tro inte att jag kan släppa det helt, har gjort lite iaf.

Här är de senaste grejerna jag pysslat med:

(URSÄKTA ATT BILDERNA BLIR "LIGGANDE". Begriper inte varför, aldrig blivit det här tidigare.) :roll:

Flex:en åkte fram och jag polerade och lackskyddade farsans V70:
Enbart mediumrondell och FG400. Lackskyddad med Menzerna PL.
01_v70_forst.JPG
Film:


Min egen bil har också fått lite kärlek iaf:
Inte polerad i år, men ett lager Menzerna PL åkte på.
02_saaben_sidan.JPG
03_saaben_bak.JPG
En kompis Mercedes E-klass snyggade jag till (usch så hård i lacken!):
Microwool och FG400, mediumrondell och SF4000 och sist ett lager Menzerna PL.


Även den lilla sommarbilen hålls ren och fin även om jag inte lägger upp det här så ofta:
05_miatan.JPG
Men det som tagit mest tid är tjejen jag träffade förra året. Förutom att lägga tid på varandra har jag kört mer än putsat i år... fy på mig:
Nä, vi ser inte riktigt ut så, vi fjantar oss lite - mest min bättre hälft. :mrgreen:
06_ute_kor.JPG
Som sagt kört mer än polerat - här roade jag och några kompisar oss i somras genom att köra "Top Gear Airfield" i Stockholm - ett gäng sportbilar på allmän väg och flygraka. Förbaskat roligt - rekommenderas varmt! :brumm
Johan som filmar och pratar har verkligen humor. :lol:


Så ville bara lägga upp ett inlägg och berätta att jag inte gått under jorden, utan bara trappat ner bilvårdandet pyttelite.
Ha en trevlig höst/vinter alla! :jeps

Skriv svar