Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Hörselskydd för bilvård

En plats där ni kan verbalisera det ni känner för just nu.
Användarvisningsbild
Logan
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2466
Blev medlem: 26 nov 2012 18:06
Kontakt:

Hörselskydd för bilvård

Inlägg av Logan » 17 jan 2018 22:27

Går med hörselskydd på mig 95% av dagen när jag polerar och tvättar och har då ett par 3m peltor med enbart radio.

Detta fungerar rätt bra men har titta lite på bluetooth då jag fastnar allt för ofta 3.5mm sladden som går ner till telefonen.
Så undrar om ni har något och rekommendera ? En som jobbar i lokalen intill kör med Zekler 412RDB eller RB inte helt säker. Det är nog mitt tak runt 2500-2800 Då man bär dom hela dagen så vill man ha bra saker.

Medhörning är inget jag värdesätter utan så tyst som möjligt med radio och bluetooth.
The passions is what drives the art. Detailing for life

Användarvisningsbild
Lundberg
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 725
Blev medlem: 07 jun 2015 22:35
Ort: Heby (Uppsala)

Re: Hörselskydd för bilvård

Inlägg av Lundberg » 20 jan 2018 14:24

Peltor WS, finns inget annat alternativ i min värld. Den nya modellen stödjer även 2 blåtandsanslutningar så man ha sin privata och firmatelefonen kopplad samtidigt
// Jack

Användarvisningsbild
Logan
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2466
Blev medlem: 26 nov 2012 18:06
Kontakt:

Re: Hörselskydd för bilvård

Inlägg av Logan » 21 jan 2018 00:11

Lundberg skrev:Peltor WS, finns inget annat alternativ i min värld. Den nya modellen stödjer även 2 blåtandsanslutningar så man ha sin privata och firmatelefonen kopplad samtidigt
Är det den som heter ws alert xpi du tänkte på då?
The passions is what drives the art. Detailing for life

Användarvisningsbild
Lundberg
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 725
Blev medlem: 07 jun 2015 22:35
Ort: Heby (Uppsala)

Re: Hörselskydd för bilvård

Inlägg av Lundberg » 23 jan 2018 08:55

Logan skrev:
Lundberg skrev:Peltor WS, finns inget annat alternativ i min värld. Den nya modellen stödjer även 2 blåtandsanslutningar så man ha sin privata och firmatelefonen kopplad samtidigt
Är det den som heter ws alert xpi du tänkte på då?
Japp! Men den svarta modellen är också riktigt schysst. Även billigare
// Jack

Skriv svar