Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

En bra rekondare i Blekinge/Kronoberg/nord östra Skåne?

En plats där ni kan verbalisera det ni känner för just nu.
Pigman
Ny Medlem
Inlägg: 23
Blev medlem: 09 mar 2014 20:52

En bra rekondare i Blekinge/Kronoberg/nord östra Skåne?

Inlägg av Pigman » 11 aug 2018 23:41

Hej.

Jag behöver er hjälp.

En väns svarta bil är i stort behov av en korrigering av sin lack.
Jag har själv ont om tid och är därmed på jakt efter någon annan som kan utföra jobbet i Blekinge/kronoberg eller nord östra skåne. Någon som har några tips då jag inte hittar någon? Ska inte vara något havsverk utan lacken behöver återställas och skyddas.

Mch

TonyM
Medlem
Inlägg: 219
Blev medlem: 19 mar 2017 18:52
Ort: Ronneby

Re: En bra rekondare i Blekinge/Kronoberg/nord östra Skåne?

Inlägg av TonyM » 24 aug 2018 18:59

Kolla med DSbilvård i Ronneby. Har inte så mycket koll på hur duktig han är. Men verkar som en juste bilvårdsföretag med inriktning på polering. Använder sig av mycket Angelwax produkter. Annars finns ju Street-Power Rekond som även rekondare bilar också och ligger i Olofström.
Tony - Kia cee'd sw 1.6tdi -11

Galaxy
Medlem
Inlägg: 209
Blev medlem: 15 jul 2015 22:19
Ort: Kristianstad

Re: En bra rekondare i Blekinge/Kronoberg/nord östra Skåne?

Inlägg av Galaxy » 24 aug 2018 23:10

Ultimate Finish i Tollarp kan du vända dig till om du vill ha ett proffsigt resultat. Han är väldigt duktig och använder bara kvalitetsprodukter från bla Tac system. I tråden under projekt och bilder "Fixa till en 240 -88" kan du se resultatet av polering och lackskydd av den bilen som är utfört på Ultimate Finish.

/Anders

Pigman
Ny Medlem
Inlägg: 23
Blev medlem: 09 mar 2014 20:52

Re: En bra rekondare i Blekinge/Kronoberg/nord östra Skåne?

Inlägg av Pigman » 25 aug 2018 13:34

Stort tack för era svar. Jag ska kolla närmare på dem.

Skriv svar