Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Tips för att göra min Mustang snyggare??

tobbegubben
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 597
Blev medlem: 27 nov 2012 18:28
Ort: Tomelilla På Österlen

Re: Tips för att göra min Mustang snyggare??

Inlägg av tobbegubben » 31 dec 2017 00:45

Manor skrev:
tobbegubben skrev: http://forumbilder.se/GAHM8/project-6gr-mustang-01

Vad tycker ni om fälgarna?? :)
Inget fel på dem...dräggel...men de kan inte vara så billiga.
Nej, det är problemet.
De är smidda och väger mindre än vad original 19" gör. :)
Säljes endast i USA, så kommer tull, moms, skatter och frakten som inte är så billig.
Men sedan lever jag lite för mottot: " unna dig när du kan, lever bara en gång ".

Användarvisningsbild
Jensa
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 645
Blev medlem: 01 apr 2010 22:26
Ort: Kävlinge

Re: Tips för att göra min Mustang snyggare??

Inlägg av Jensa » 31 dec 2017 11:17

Dom gör sej så mkt bättre än dom du har på den nu och ja jag kan hålla med om att konkava fälgar är snygga

tobbegubben
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 597
Blev medlem: 27 nov 2012 18:28
Ort: Tomelilla På Österlen

Re: Tips för att göra min Mustang snyggare??

Inlägg av tobbegubben » 02 jan 2018 00:52

Jensa skrev:Dom gör sej så mkt bättre än dom du har på den nu och ja jag kan hålla med om att konkava fälgar är snygga
Håller med dig. Nu skall jag bara forska hur jag lättast får hemma dessa fram USA. :)

tobbegubben
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 597
Blev medlem: 27 nov 2012 18:28
Ort: Tomelilla På Österlen

Re: Tips för att göra min Mustang snyggare??

Inlägg av tobbegubben » 02 dec 2018 11:47

Liten uppdatering på hur det gått efter förra inlägget. Hade lite funderingar på att sälja mustangen och skaffa mig endast 1 värsting bil istället för att ha en Audi till vardags och en mustang på sommaren.
Tänkte om och kommer behålla mustangen ett tag till. Däremot har jag beställt lite prylar till den för att ha en anledning till att inte sälja den. :D
Saker som kommer monteras till våren är eibach sänkning, vinge, 20" konkava smidda fälgar. Kommer även få lite mer pulver under huven med öppet luftfilter, tuning box, racekat och headers.
Nu ser man framemot en tidig vår. :brumm

popp
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1117
Blev medlem: 23 maj 2012 08:37
Ort: Halmstad

Re: Tips för att göra min Mustang snyggare??

Inlägg av popp » 02 dec 2018 13:57

tobbegubben skrev:Liten uppdatering på hur det gått efter förra inlägget. Hade lite funderingar på att sälja mustangen och skaffa mig endast 1 värsting bil istället för att ha en Audi till vardags och en mustang på sommaren.
Tänkte om och kommer behålla mustangen ett tag till. Däremot har jag beställt lite prylar till den för att ha en anledning till att inte sälja den. :D
Saker som kommer monteras till våren är eibach sänkning, vinge, 20" konkava smidda fälgar. Kommer även få lite mer pulver under huven med öppet luftfilter, tuning box, racekat och headers.
Nu ser man framemot en tidig vår. :brumm
Det gjorde du rätt i. :jeps

Ser framemot att se hur den blir till våren. :nicka

Jag ser många fina Mustanger med olika styling saker på mitt jobb ;så jag vet att din kommer bli snygg till våren. :best

tobbegubben
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 597
Blev medlem: 27 nov 2012 18:28
Ort: Tomelilla På Österlen

Re: Tips för att göra min Mustang snyggare??

Inlägg av tobbegubben » 02 dec 2018 22:53

popp skrev:
tobbegubben skrev:Liten uppdatering på hur det gått efter förra inlägget. Hade lite funderingar på att sälja mustangen och skaffa mig endast 1 värsting bil istället för att ha en Audi till vardags och en mustang på sommaren.
Tänkte om och kommer behålla mustangen ett tag till. Däremot har jag beställt lite prylar till den för att ha en anledning till att inte sälja den. :D
Saker som kommer monteras till våren är eibach sänkning, vinge, 20" konkava smidda fälgar. Kommer även få lite mer pulver under huven med öppet luftfilter, tuning box, racekat och headers.
Nu ser man framemot en tidig vår. :brumm
Det gjorde du rätt i. :jeps

Ser framemot att se hur den blir till våren. :nicka

Jag ser många fina Mustanger med olika styling saker på mitt jobb ;så jag vet att din kommer bli snygg till våren. :best
Ja jag tror det också. Funderade lite på att endast ha en RS4 eller en AMG. Men då drar mustangen till sig desto fler blickar, så får bli en keeper tillsvidare. :shock:

Längtar redan till våren då alla prylarna är på g från USA, bara hoppas att inte båten sjunker. :lol:

Kan tänka mig att du gör det, bästa med det jobbet. Synd bara att du inte får ut och testa vad dem går för. :(

Skriv svar