Sida 1 av 1
http://www.bjurmans.nu/
Postat: 10 aug 2009 08:02
av Göran
Vad tror ni om detta, "lägg på med trassel".
Vi lever på 2000-talet.
Har någon testat?
Re: http://www.bjurmans.nu/
Postat: 10 aug 2009 17:06
av Jiiins
JA jag har testat den ena flaskan tror det bara fanns en att köpa på 90-talet!
Då man höll på och handgno........Har för mej att jag tyckte bättre om Sonax men dåligt var det inte!......Har ja för mej

Det borde ju varit flaskan med nr:2 som jag provade då.
/Jiiins

Re: http://www.bjurmans.nu/
Postat: 10 aug 2009 17:27
av bustorp
Jag har båda i mint condition. Från början av -90-talet. BUD?
Minns inte när/om jag ens testade det......