Sida 1 av 2

Avslutad omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 19 jun 2009 16:41
av Tantrum
Då kör vi alltså omröstning! Med start på självaste midsommarafton!
Omröstningen pågår till den 30:e juni!


Vinnaren får, förutom ett Sonüs bilvårdskit värt ca 500 kr, också äran att pryda portalens framsida!
Bild


Lycka till!

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 19 jun 2009 16:46
av Tantrum
Här kommer deltagarna i tur och ordning:

Max:

Bild
Bild
Bild
Och så lite efter bilder 8-)BildBildBild

Nisse:Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild


marcus:Bild
Bild
Bild'


Jiiins:
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild



wendtan:
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 19 jun 2009 16:47
av bustorp
Shit, då hann jag inte få med pensionärsbilen........men det går väl fler tåg........

Det är lite knepigt då alla har olika utgångsläge.
Jag menar, det är ju lättare för marcus än det var för MAX.
Även förkunskaperna o medlen/maskinerna är ju så olika.
O fotokunskaperna.........en driven fotograf kan ju lura ögat hur mycket som helst.

Det blir till att rösta på känsla.........

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 20 jun 2009 23:41
av Nisse
Börjar på att ångra mig lite att jag inte valde Porsche 911an som jag rekondade upp nyligen.... :roll:
Cadillac 50s är mer 40+ och det är ju flest yngre här på forumet....

Jag tror nog att jag donerar bort vinsten om jag vinner denna gång.... :nicka

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 21 jun 2009 19:10
av Nisse
Jag tycker detta verkar krångligt !!
Kan vi inte göra så att jag skickar ett varsitt microfiberset värde 395kr...till er som är moderatorer och admin och sedan ser Ni till att jag får lite "gräddfil" gällande poängräkningen och vinner med god marginal.... :nicka

Jasså inte de !! :lol: :lol: :lol:

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 21 jun 2009 19:19
av Tantrum
Nisse skrev:Jag tycker detta verkar krångligt !!
Kan vi inte göra så att jag skickar ett varsitt microfiberset värde 395kr...till er som är moderatorer och admin och sedan ser Ni till att jag får lite "gräddfil" gällande poängräkningen och vinner med god marginal.... :nicka

Jasså inte de !! :lol: :lol: :lol:
Mikrofiberset... jag nöjer mig inte med mindre än 500 spänn svart och en back öl. Det kostar att ligga på topp vettja ;)

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 21 jun 2009 21:49
av bustorp
Tantrum skrev:
Nisse skrev:Jag tycker detta verkar krångligt !!
Kan vi inte göra så att jag skickar ett varsitt microfiberset värde 395kr...till er som är moderatorer och admin och sedan ser Ni till att jag får lite "gräddfil" gällande poängräkningen och vinner med god marginal.... :nicka

Jasså inte de !! :lol: :lol: :lol:
Mikrofiberset... jag nöjer mig inte med mindre än 500 spänn svart och en back öl. Det kostar att ligga på topp vettja ;)
En back svart öl kan vi ordna.... :)

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 21 jun 2009 21:51
av Göran
Har eget öl på jobbet,
//Bryggaremästare Göran ;)

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 21 jun 2009 22:08
av bustorp
Göran skrev:Har eget öl på jobbet,
//Bryggaremästare Göran ;)
Finns det också i provflaskor?????????????????????
Vi skulle kunna ha ett litet test annars :cheers

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 22 jun 2009 06:50
av Göran
Hehe! Allt går att ordna!

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 22 jun 2009 07:00
av Göran
Nu vet vi vad som händer, man kan flytta sin röst. Men fortfarande har man bara en röst var och en så därför behåller vi omröstningen.

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 26 jun 2009 13:16
av MAX
Knuffar upp tråden lite så fler hinner rösta då man fortfarande har lite häng på Nisse fast han försök muta tävlings-ledningen :lol:
mvh max ;)

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 27 jun 2009 18:36
av Nisse
Det verkar som jag tar hem det här....Det här måste firas !! :cheers

Men jag vill gärna att denna vinsten läggs på i denna tävling http://www.bilvardsforum.se/viewtopic.php?f=30&t=834 ..dvs. öka på potten !! Jag åker ju alltid ner till jobbet när jag bilvårdar och där finns det allt jag behöver... :D

Om jag nu verkligen vinner...jag kanske snubblar på målsnöret.... :oops:

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 27 jun 2009 19:18
av marcus
Nisse skrev:Det verkar som jag tar hem det här....Det här måste firas !! :cheers

Men jag vill gärna att denna vinsten läggs på i denna tävling http://www.bilvardsforum.se/viewtopic.php?f=30&t=834 ..dvs. öka på potten !! Jag åker ju alltid ner till jobbet när jag bilvårdar och där finns det allt jag behöver... :D

Om jag nu verkligen vinner...jag kanske snubblar på målsnöret.... :oops:
Det var givmilt av dig, men det är kanske roligare att lotta ut två priser istället för en stor? :jeps

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 27 jun 2009 20:27
av bustorp
Nisse, du är en gentleman.......

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 27 jun 2009 20:30
av MAX
Nisse skrev:Det verkar som jag tar hem det här....Det här måste firas !! :cheers
Nu får du passa dej Nisse :lol:
För Jiiins börjar avancera :jeps
Hade lite svårt att bestämma mej men då jiins hade den bästa före bilden på huven och en underbar slut-finisch med hjälp av molnen 8-)
så blev valet lätt till slut. :brumm
max.

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 28 jun 2009 15:09
av Jiiins
MAX skrev:
Nisse skrev:Det verkar som jag tar hem det här....Det här måste firas !! :cheers
Nu får du passa dej Nisse :lol:
För Jiiins börjar avancera :jeps
Hade lite svårt att bestämma mej men då jiins hade den bästa före bilden på huven och en underbar slut-finisch med hjälp av molnen 8-)
så blev valet lätt till slut. :brumm
max.
Tackar Max har själv velat lite fram och tillbaka :D
Men Nisse har ialla fall den bildskönaste bilen av oss alla andra svenssons bilar ;)


/Jiiins :cheers

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 28 jun 2009 20:41
av Tantrum
Nu börjar det bli spännande detta! Vem ska det bli?

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 30 jun 2009 20:34
av Tantrum
Nu stänger vi omröstningen strax. Se till att rösta om ni inte gjort det! :)

Re: Omröstning - Bästa Putsen i Juni

Postat: 30 jun 2009 21:09
av Tantrum
Stort grattis till marcus! Vinnare av bästa putsen i juni!