Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Bilder borta i projekttråd.

Ta som vana att läsa här, all information om forumet från administratörer skrivs här. Du kan också ställa frågor om det är nån funktion du funderar på.
Galaxy
Medlem
Inlägg: 209
Blev medlem: 15 jul 2015 22:19
Ort: Kristianstad

Bilder borta i projekttråd.

Inlägg av Galaxy » 02 jan 2017 22:20

Alla bilder i min ena projekttråd på 3 sidor har försvunnit men har en äldre mindre tråd och där syns bilderna. Varför har det blivit så här? Alla bilder jag lagt i mina trådar är gjort enligt "Att lägga upp bilder i 2.0".
Har även sett att några andra blivit av med bilderna.

Man ser bara filnamnet och trycker man så kommer man till ett meddelande "Den valda bilagan finns inte längre".

Projekttråden känns inte så aktuell längre helt utan bilder. Finns det något att göra för att återställa den och hur gör man i annat fall för att det inte ska bli så här igen?

Projekttråden det gäller är "Fixa till en Volvo 240 -88"

Mvh Anders

Användarvisningsbild
tumba25
Forumtekniker
Forumtekniker
Inlägg: 452
Blev medlem: 01 nov 2008 16:42
Ort: Kokkola, Finland
Kontakt:

Re: Bilder borta i projekttråd.

Inlägg av tumba25 » 07 jan 2017 20:40

Bilderna finns i databasen, men själva bilderna saknas. Jag har letat i dom backupper jag har. Troligen försvann dom i samband med det hastiga serverbytet. Ber om ursäkt för det.

Filerna heter WP_xx så med lite tur har du kvar dom i en blogg? Om du skickar dom till mig via PM så kan jag försöka återställa dom, all bilddata måste vara identisk.

Skriv svar