Sida 1 av 5

Snabb leverans!

Postat: 15 jan 2013 21:55
av maximuspro
Tjenare,

Ville bara tacka för den snabba leveransen och det goda godiset!

Beställde i helgen och idag hämtade ja paketet.

Super!

En fråga bara, grit guarden går inte att centrera helt men det funkar väl ändå?

Re: Snabb leverans!

Postat: 15 jan 2013 22:05
av WaxDog
Tackar, det jobbas på så alla ska få grejerna så fort som möjligt och självklart med godis i alla paket :mrgreen:
Gritguarden är ställbar, dvs du kan flytta "benen" på den så den passar din hink.
Vet att någon som använde en hink som var smal i botten klippte bort ett par varv av "spiralen" så den skulle nå ända ner.

Re: Snabb leverans!

Postat: 15 jan 2013 22:08
av maximuspro
Jag har en stor hink och eftersom man justerar varje ben ca 5 mm varje gång man flyttar dem vilket innebär att sätter ja alla ben i samma position så glappar den väldigt eftersom den inte kommer på boten! Flyttar jag in ett ben så passar den. Enda alternativet om man vill centrera den är att kapa lite på alla benen.

Re: Snabb leverans!

Postat: 15 jan 2013 22:15
av WaxDog
Okej, nu är jag med och nej det spelar ingen roll att den inte är helt i mitten.
Huvudsyftet är att du inte kommer ner med svampen i botten och får med dig partiklarna upp igen.

Re: Snabb leverans!

Postat: 15 jan 2013 22:19
av maximuspro
Underbart!

Re: Snabb leverans!

Postat: 16 jan 2013 09:58
av mgm3
Ville bara flika in i tacktråden då jag fick mitt Glare Vinyl & Leather i rask takt.

Det enda tipset jag kan ge är att skicka ut kollinummer så man inte behöver sitta på nålar tills sms:et kommer. ;)

Re: Snabb leverans!

Postat: 16 jan 2013 11:16
av miken
mgm3 skrev:Ville bara flika in i tacktråden då jag fick mitt Glare Vinyl & Leather i rask takt.

Det enda tipset jag kan ge är att skicka ut kollinummer så man inte behöver sitta på nålar tills sms:et kommer. ;)
du får ju leveransinfo på mailen

Re: Snabb leverans!

Postat: 16 jan 2013 12:59
av mgm3
miken skrev:
mgm3 skrev:Ville bara flika in i tacktråden då jag fick mitt Glare Vinyl & Leather i rask takt.

Det enda tipset jag kan ge är att skicka ut kollinummer så man inte behöver sitta på nålar tills sms:et kommer. ;)
du får ju leveransinfo på mailen
Att ordern är skickad ja men det är inte detsamma som kollinummer.

Re: Snabb leverans!

Postat: 16 jan 2013 14:02
av miken
mgm3 skrev:
miken skrev:
mgm3 skrev:Ville bara flika in i tacktråden då jag fick mitt Glare Vinyl & Leather i rask takt.

Det enda tipset jag kan ge är att skicka ut kollinummer så man inte behöver sitta på nålar tills sms:et kommer. ;)
du får ju leveransinfo på mailen
Att ordern är skickad ja men det är inte detsamma som kollinummer.
jag brukar få ett mail som heter Avisering - Leverans påväg till dig från WaxDog sen om du bläddrar ner så finns kollinummret med blå text

Re: Snabb leverans!

Postat: 16 jan 2013 14:11
av WaxDog
Ska komma ett brev om avisering på mailen som Miken säger.
Kolla så inte det sorterats bort av något skräpfilter, det kommer från Unifaun vill jag minnas.

Re: Snabb leverans!

Postat: 16 jan 2013 14:43
av mgm3
WaxDog skrev:Ska komma ett brev om avisering på mailen som Miken säger.
Kolla så inte det sorterats bort av något skräpfilter, det kommer från Unifaun vill jag minnas.
Ah! Såg att det inte var skickat ifrån PrestaShop. Då kan du bortse från kollinumret och bara ta åt dig av den positiva feedbacken. :)

Re: Snabb leverans!

Postat: 31 jan 2013 10:34
av Viktor
Tack för snabb leverans jag! Mycke fint!

Re: Snabb leverans!

Postat: 31 jan 2013 20:52
av WaxDog
Tack själv !
En flaska Vista bör vara i varje människas ägo så nu tillhör du dom rättrogna :mrgreen:

Re: Snabb leverans!

Postat: 15 mar 2013 18:56
av RPM2006
Tack för snabb lev.
Beställde 8st trissor, 3st 250ml Menzerna och 1st 1liter. Bara jag som klantade mig och beställde PG istället för FG :(
Men fort gick det iaf. Beställde tisdag kl 10.30 och hämtade det dagen efter :jeps

Re: Snabb leverans!

Postat: 18 mar 2013 10:54
av WaxDog
Tack själv! FG finns kvar på lager om du vill komplettera :jeps

Re: Snabb leverans!

Postat: 22 mar 2013 13:36
av GnagetAnders
Hej

Vill oxå berömma och tacka för snabb leverans.
Beställde tisdag kväll, hämta på vågen hem från jobbet på torsdagen
Beställde 2 st
http://www.waxdog.se/product.php?id_product=68
på inrådan av @Manor.
Ser fram emot att torka torrt med dessa
Ska de tvättas först eller ?
Vilken temperatur rekommenderas ?
Har tidigare använt Sonus Der wunder drying towel (våffelduk) och är hyffsat nöjd med den
/Anders
:brumm

Re: Snabb leverans!

Postat: 22 mar 2013 13:47
av WaxDog
Du behöver inte tvätta innan användning även om dom blir lite effektivare efter en tvätt.
40 grader räcker bra även om dom klarar mer, men det viktigaste är att inte använda sköljmedel (gäller alla mikrofiberprodukter).
Och Manor har rätt, dessa är väldigt trevliga att torka med. :nicka

Re: Snabb leverans!

Postat: 22 mar 2013 14:16
av GnagetAnders
ok
tack för svaret
/Anders
:brumm

Re: Snabb leverans!

Postat: 11 apr 2013 12:38
av tobbegubben
Här gick det verkligen undan. Gjorde beställning igår vid 11 tiden, fick precis ett SMS att grejerna anlänt till DHLs utlämningsställe..

Det kallar jag snabbt jobbat. :jeps

Re: Snabb leverans!

Postat: 15 apr 2013 15:13
av WaxDog
Tack själv, hoppas du blir nöjd :nicka