Sida 1 av 1

Dags att kasta WD40

Postat: 07 dec 2013 00:45
av WaxDog
Bilt Hamber Ferrosol har kommit.

http://www.waxdog.se/product.php?id_product=500

Har haft den till lite allt möjligt under ett års tid och andra liknande produkter har blivit stående på hyllan.
Ska man lösa rost, vinterkonservera en utombordare, smörja ett gångjärn, skydda elektronik, ta bort limrester, tuggummi, rengöra fett/smuts/tjära etc etc så tar jag Ferrosol med automatik numera.
Håll den ifrån godissugna, den luktar dessuom riktigt gott! :nicka

Just det, den sprayar bra också, en inte nog så viktig egenskap eftersom jag tycker mina flaskor med andra liknande produkter sprayar åt alla håll.

Bild

Re: Dags att kasta WD40

Postat: 07 dec 2013 00:50
av Kapten Haddock
Nu har jag inte testat denna produkten, men grejorna från Bilt Hamber verkar ju vara bra överlag.
Så min åsikt kanske inte är helt relevant men jag tycker alla borde kasta WD40 vilket fall då det är skräp:P

MVH/

Re: Dags att kasta WD40

Postat: 07 dec 2013 01:09
av WaxDog
Kaptenen har helt klart en poäng där :mrgreen: