Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Dagens jobb

Resultatbilder och beskrivningar av rekonditioneringar och liknande. Dela med er av ert senaste puts!
popp
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1117
Blev medlem: 23 maj 2012 08:37
Ort: Halmstad

Dagens jobb

Inlägg av popp » 06 aug 2018 22:04

IMG_1894[1].JPG
IMG_1894[1].JPG (154.01 KiB) Visad 6925 gånger
IMG_1904[1].JPG
IMG_1904[1].JPG (149.99 KiB) Visad 6925 gånger
IMG_1901[1].JPG
IMG_1901[1].JPG (161.73 KiB) Visad 6925 gånger
Hej.

Tänkte ta sista chansen att fixa tjejens bil innan vi lämnar huset och garaget.om 2
veckar. :| :roll:

Det fick bli 2 lager av Tacsystems Deluxe lackskydd och toppad med Quarts Max som sista lager. :jeps

Detta lackskydd är riktigt trevligt och lätt att använda;Busenkelt att torka av och ger ett riktigt härligt djup i lacken. :)

Användarvisningsbild
Manor
Moderator
Moderator
Inlägg: 5622
Blev medlem: 14 aug 2010 16:56
Ort: Stockholm

Re: Dagens jobb

Inlägg av Manor » 06 aug 2018 22:22

Tjusigt :).
Jag trodde dock att du enbart körde med TAC Moonlight nuförtiden?
mvh Manor
_____________________________
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.

popp
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1117
Blev medlem: 23 maj 2012 08:37
Ort: Halmstad

Re: Dagens jobb

Inlägg av popp » 06 aug 2018 22:45

Manor skrev:Tjusigt :).
Jag trodde dock att du enbart körde med TAC Moonlight nuförtiden?
Tackar. :)

Jag använder många olika lackskydd hela tiden.Ombyte förnöjer säger dom. : :cheers

Jag blev så sugen på att prova detta så jag var tvungen att ta hem detta. ;)

Bilen ska ju alltid stå ute sen så jag tänkte den behövde ett riktigt bra skydd nu då :cheers

Galaxy
Medlem
Inlägg: 209
Blev medlem: 15 jul 2015 22:19
Ort: Kristianstad

Re: Dagens jobb

Inlägg av Galaxy » 07 aug 2018 00:35

Fint resultat :).

Intressant med en liten recension av det nya lackskyddet. Jag har bla Tacsystem Quartz Shine och Top Coat 1,0 som jag tycker går rätt bra att lägga men är ändå nyfiken på detta nya. Ska ju vara användbart på olika ytor och lång hållbarhet.

Verkar som du har erfarenhet från många olika lackskydd popp, blir detta Deluxe din nya favorit?

/Anders

popp
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1117
Blev medlem: 23 maj 2012 08:37
Ort: Halmstad

Re: Dagens jobb

Inlägg av popp » 07 aug 2018 10:10

Galaxy skrev:Fint resultat :).

Intressant med en liten recension av det nya lackskyddet. Jag har bla Tacsystem Quartz Shine och Top Coat 1,0 som jag tycker går rätt bra att lägga men är ändå nyfiken på detta nya. Ska ju vara användbart på olika ytor och lång hållbarhet.

Verkar som du har erfarenhet från många olika lackskydd popp, blir detta Deluxe din nya favorit?

/Anders
Tackar så mycket. :)

Jag har använt Shine o Top Coat många gånger själv och dom är mina favoriter för dom är så lätta att använda . :jeps

Vet inte om Deluxe är min favorit ännu .Men helt klart på min topplista iallafall :nicka Det är det lättaste lackskyddet att torka av hittills iallafal. :cheers

Får återkomma till våren om det håller måttet efter den har stått ute hela vintern. :lol:

Jag la det på all plast på hennes bil och jag ska lägga det på glastaket på den idag tänkte jag och se hur hållbarheten blir på glas. :lol:

Skriv svar