Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Rekond önskas

En plats där ni kan verbalisera det ni känner för just nu.
Daniel N
Medlem
Inlägg: 326
Blev medlem: 25 apr 2011 22:26
Ort: Kristianstad

Rekond önskas

Inlägg av Daniel N » 02 feb 2020 01:28

Hej!

Har tidigare varit lite aktiv på detta forum men såg nu att det var några år sedan...

Jag har två bilar som skulle behöva en finare polering och ett bra keramiskt lackskydd. De är båda endast någon månad gamla. Jag har själv all utrustning som behövs, kunskapen som krävs och en alldeles utmärkt lokal att vara i. Problemet är att jag helt enkelt inte har tiden som krävs. Jag jobbar redan 70 - 80h i veckan och kan helt enkelt inte avvara tid till mina egna bilar. Tänkte då kolla om det finns någon person i detta forum som kan vara intresserad av att hjälpa mig? Det jag söker är någon som är lika pedant som jag själv och som inte lämnar ifrån sig bilen innan den är 100% perfekt. Är du denna person själv eller har du något bra tips på någon annan? Jag håller till i nordöstra hörnet av Skåne. Om du gör ett perfekt jobb så har du en nöjd kund för livet! Om du slarvar dig igenom jobbet så kommer du istället få en extremt gnällig och dryg kund på halsen😏.
Så, någon som är sugen? Bilarna det gäller är en VW Touareg och en BMW i3. Touareg rullar ca 400 mil i månaden och i3 rullar ca 150 mil i månaden. Touareg är tacksamt vit och i3 är otacksamt svart..
Jag driver själv bilförsäljning så personer som gör snabb handlarrekond på löpande band har jag redan kontakt med men det jag söker i detta fallet är något helt annat.