Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Tonade fönster

En plats där ni kan verbalisera det ni känner för just nu.
Användarvisningsbild
tumba25
Forumtekniker
Forumtekniker
Inlägg: 452
Blev medlem: 01 nov 2008 16:42
Ort: Kokkola, Finland
Kontakt:

Tonade fönster

Inlägg av tumba25 » 09 jun 2019 23:00

Jag har en S10 Blazer. Jag skulle vilja ha fönstren bakom föraren tonade så man inte ser in. Inte säker på om där redan finns film. För en som är bra på sånt vet säkert hur man enklast tar bort gammal film.

Någon som kan fixa det eller rekommendera någon? Jag bor i Fruängen strax söder om Stockholm.

Lill-Dan
Medlem
Inlägg: 157
Blev medlem: 28 jul 2015 20:30
Ort: Åkersberga

Re: Tonade fönster

Inlägg av Lill-Dan » 10 jun 2019 05:03

tumba25 skrev:Jag har en S10 Blazer. Jag skulle vilja ha fönstren bakom föraren tonade så man inte ser in. Inte säker på om där redan finns film. För en som är bra på sånt vet säkert hur man enklast tar bort gammal film.

Någon som kan fixa det eller rekommendera någon? Jag bor i Fruängen strax söder om Stockholm.

Hej
Visserligen många år sedan,men solfimcenter.se som nu ligger vid globen gjorde mina rutor. Gjorde allt utom vindrutan,svagare toning på framdörrarna där det ju inte får vara toning..så bra gjort så de 7 åren jag hade bilen fick jag den besiktigad utan problem.. eftersom du bor i fruängen är dom ju skapligt nära..
Många olika toningsgrader att välja på också,”gårr-braa....” ;)
:brumm

Användarvisningsbild
tumba25
Forumtekniker
Forumtekniker
Inlägg: 452
Blev medlem: 01 nov 2008 16:42
Ort: Kokkola, Finland
Kontakt:

Re: Tonade fönster

Inlägg av tumba25 » 10 jun 2019 17:01

Tack, ska ringa dom imorgon.

Skriv svar