Inte idag, men för en vecka sen ungefär var jag och tittade på ett nytt jobb.... herregud.... efter 20 år i bilindustrin tänker jag sadla om och börja peka med hela armen istället för att jaga fakturor,inleveranser och visa polska chaufförer var toaletten är.
Detta blir inom skeppningsindustrin istället så det är fortfarande lastbilar,truckar och chaufförer.
Det roliga är att jag har inte sökt jobbet, utan dom sökte upp mej efter att jag hos dom för 2 år sen och kikade på et truckjobb....som jag inte ville ha. Även då blev jag kontaktat av dom.
Så nu får vi se vart det bär av.... antingen blir jag kvar 15 år till eller så blir det uppsägning runt semestern.
Har inte skrivit på nåt än, då den ansvariga är i USA fram till månadsskiftet.
Jag är ganska lugn i vanlig fall, men nu är man lite halvhispig.... man går i fabriken och fundera på hur det kommer att kännas att säga hejdå till folk man har jobbat med i så många år, men samtidigt känns det skönt att äntligen ta klivet ut ur "bunkern"
Är det nån som gjort samma sak och hur gjorde ni.... hur kände ni inför att släppa total trygghet och börja om?