Bild Hantering Med Forumsbilder.se
Postat: 20 jul 2014 10:43
Tjenare.
Tyckte det var dags att skriva lite om hur.
Forumsbilder:
Hur gör jag för att lägga upp bilder?
http://lmgtfy.com/?q=Forumsbilder
Nu är du på första sidan.

Tryck på Välj fil, för att hitta din sparade bild.

Bildens namn hamnar i bildrubrik, när du valt din bild. Tryck på Ladda upp bild.

Klistra in länken:

Här är bild länken.

Nu skall vi städa bort det som gör att forumet får fnatt.

Detta är vad ni klistrar in i forumet, så skall det inte bli några problem.
Hoppas att detta hjälper er med bildhanteringen från Forumsbilder.
Tyckte det var dags att skriva lite om hur.
Forumsbilder:
Hur gör jag för att lägga upp bilder?
http://lmgtfy.com/?q=Forumsbilder
Nu är du på första sidan.

Tryck på Välj fil, för att hitta din sparade bild.

Bildens namn hamnar i bildrubrik, när du valt din bild. Tryck på Ladda upp bild.

Klistra in länken:

Här är bild länken.

Nu skall vi städa bort det som gör att forumet får fnatt.

Detta är vad ni klistrar in i forumet, så skall det inte bli några problem.
Hoppas att detta hjälper er med bildhanteringen från Forumsbilder.