Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Hur det började för Victor

Hur började just ditt intresse?
Victor
Medlem
Inlägg: 91
Blev medlem: 22 sep 2012 16:09

Hur det började för Victor

Inlägg av Victor » 30 jul 2013 20:09

Hej, tänkte berätta lite om hur mig och hur mitt bilvårds intresse kom till
Namn: Victor
Ålder: 17 år
Bor: Utanför Jönköping
Intressen: Meka och putsa:D
Fordon nu: Audi A4 2.0 TDI Quattro Brilliant röd, 1 Yamaha Aerox (moped)
Skola: JB gymnasiet som bilmekaniker gått 1 år, ska byta till TTC nu (kommunal skola) eftersom min skola gått i konkurs.

Hur mitt intresse började.

Har väll varit för jobbig i skolan så fick börja praktisera på en bilvård 1 dag i veckan och 1 dag i veckan på ica
Fastnade direkt för bilvården, man lärde sig riktigt mycket och det var roligt att träffa kunder osv sen efter några månader frågade han mig om jag kunde stanna en timme till så fick jag en peng. Tillslut var jag där varje dag efterskolan, brukade t.om låsa eftersom han åkte hem till barnen så jag jobbade där själv några timmar så jobbade där ett år ungefär.

Sen hade man ju lite pengar då köpte man trim till moppen för ca 10.000, en VW taro som jag hade en kort stund, efter det blev den en till moppe som jag gav bort förra veckan. Sen fastnade jag för bil så köpte en Volvo V70 Magic blue AWD 2005 full utr 2.5T (saknad :(.. Sen köpte jag en Röd Audi A4 2.0 TDI 2007 Quattro Chippade den, köpte sedan polermedel, vax, lackskydd, ja det mesta har jag väll... Och nu är pengarna slut hehe Men intresset för bilvård lever kvar, Forhoppningsvis hela livet.


Förlåt för min stavning inget betyg i svenska så får väll skylla på det hehe, hoppas ni förstår iaf

:brumm :best :best :brumm

http://bilvardsforum.se/viewtopic.php?f ... 156#p95156
Senast redigerad av 7 Victor, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
e_king
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1824
Blev medlem: 08 okt 2012 12:27
Ort: Storvreta

Re: Hur det började för Victor

Inlägg av e_king » 30 jul 2013 21:08

Grattis och välkommen. :jeps Det verkar som vi kan ha ett underhållande utbyte. :D

/Fredrik
Senast redigerad av 6 e_king, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
Logan
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2466
Blev medlem: 26 nov 2012 18:06
Kontakt:

Re: Hur det började för Victor

Inlägg av Logan » 30 jul 2013 21:37

Härligt med nya unga puts tokar här inne, ser fram emot och se vad du trollar fram för jobb i framtiden.
Senast redigerad av 6 Logan, redigerad totalt 14 gång.
The passions is what drives the art. Detailing for life

Victor
Medlem
Inlägg: 91
Blev medlem: 22 sep 2012 16:09

Re: Hur det började för Victor

Inlägg av Victor » 30 jul 2013 21:53

Tack alla, la upp en tråd med bilder på fordon jag haft/ har kvar

http://bilvardsforum.se/viewtopic.php?f ... 156#p95156

Skriv svar