Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Köpa kränzle från Tyskland tips
-
Saabman
- Ny Medlem
Köpa kränzle från Tyskland tips
Hej är det nåt som köpt sin kränzle maskin från Tyskland och kan komma med tips på firmor att handla ifrån mvh Saabmannen
- Funk
- Moderator

Re: Köpa kränzle från Tyskland tips
Jag och flera medlemmar köpte/köper hos waxdog.se , bra priser och bra backup på Kränzle..
/Thomas
/Thomas
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse
- Manor
- Moderator

Me like =) på Funks kommentar.
Jag köpte min från Waxdog och känns väldigt bra att ha en kontakt vid eventuella problem.
Ibland är det helt klart värt att lägga en slant extra och köpa "lokalt" (svensk leverantör).
Min är nu 11,5 år och har fungerat perfekt.
Byter olja en gång per år, i övrigt inte gjort någon service eller behövt byta något.
Jag köpte min från Waxdog och känns väldigt bra att ha en kontakt vid eventuella problem.
Ibland är det helt klart värt att lägga en slant extra och köpa "lokalt" (svensk leverantör).
Byter olja en gång per år, i övrigt inte gjort någon service eller behövt byta något.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
- Funk
- Moderator

!0 år heller inga problem, jag dock uppgraderat med snabbkopplingar till lans mm.Manor skrev: ↑17 dec 2025 14:22Me like =) på Funks kommentar.
/Thomas
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse