Sida 1 av 1

Tips till er med pneumatik! :)

Postat: 18 aug 2012 11:39
av Jonke
Nämnde det i en annan tråd som nu är borta , men här är mitt förslag på varvtalsregulering på dom små maskinerna

Bild


vi kör ju med 8bar i alla slangar ( lackverkstad ) och då är denna lilla regulator guld värd! steglös givetvis,


och här är en till smart grej, ett blåsmunstycke! , rymms i alla fickor och extremt smidig att hålla på med då den är mindre än en penna. perfekt vid motortvätt då man ska blåsa bort vattnet.
Bild


Bägge prylarna är köpt hos en grossist som åker runt i sverige och säljer prylar , vet inte om jag får skriva företagets namn men ni kan ju PMa om ni vill :)

Mvh jonas

Re: Tips till er med pneumatik! :)

Postat: 18 aug 2012 11:54
av mortil
jäklar vilken smidig penna :P

Re: Tips till er med pneumatik! :)

Postat: 18 aug 2012 14:22
av Jonke
ja den är guldvärd! , slippa alla blåshandtag på varenda vägg, bara ha en sådan i fickan :)