Tips till er med pneumatik! :)
Postat: 18 aug 2012 11:39
Nämnde det i en annan tråd som nu är borta , men här är mitt förslag på varvtalsregulering på dom små maskinerna
vi kör ju med 8bar i alla slangar ( lackverkstad ) och då är denna lilla regulator guld värd! steglös givetvis,
och här är en till smart grej, ett blåsmunstycke! , rymms i alla fickor och extremt smidig att hålla på med då den är mindre än en penna. perfekt vid motortvätt då man ska blåsa bort vattnet.

Bägge prylarna är köpt hos en grossist som åker runt i sverige och säljer prylar , vet inte om jag får skriva företagets namn men ni kan ju PMa om ni vill
Mvh jonas
vi kör ju med 8bar i alla slangar ( lackverkstad ) och då är denna lilla regulator guld värd! steglös givetvis,
och här är en till smart grej, ett blåsmunstycke! , rymms i alla fickor och extremt smidig att hålla på med då den är mindre än en penna. perfekt vid motortvätt då man ska blåsa bort vattnet.

Bägge prylarna är köpt hos en grossist som åker runt i sverige och säljer prylar , vet inte om jag får skriva företagets namn men ni kan ju PMa om ni vill
Mvh jonas