Önskar se en demo på TopToolen, hittar inget på tuben.
Nån som har nått?
mvh
Re: Top Tool video
Postat: 27 sep 2012 20:58
av Kapten Haddock
kanske ska kolla..
Re: Top Tool video
Postat: 27 sep 2012 21:00
av bigguns
De vore kingen de. Lönen bränner i fickan här du
mvh
Re: Top Tool video
Postat: 27 sep 2012 21:02
av Kapten Haddock
Hehe, har ev en beggad till salu om nån e intresserad..
Re: Top Tool video
Postat: 27 sep 2012 21:03
av bigguns
PM mig pris och gångtid omedelbart
Re: Top Tool video
Postat: 27 sep 2012 21:07
av bigguns
Kom igen nuuuu Vi har ju t.o.m träffats i somras,,,,, Sista pris mannen
Re: Top Tool video
Postat: 27 sep 2012 21:29
av Kapten Haddock
Hehe ja just det ja.
Ska kolla på måndag när ja e tillbaks på jobbet, har 3st, funderar om man ska byta ut en mot en pro tool för o testa den ordentligt..
Film på väg upp, inte nått speciellt upphetsande men en film iaf:)
MVH/
Re: Top Tool video
Postat: 27 sep 2012 21:33
av bigguns
PÅ MÅNDAG!!! Sen åker ni ju bort
Lönen ligger i fickan nuuuuu,, på månda är räkningarna betalda
Mvh
Re: Top Tool video
Postat: 27 sep 2012 21:49
av Kapten Haddock
På måndag är ja på jobbet, och fram tills jul ledigheten eller nått sånt:)
bigguns skrev:PÅ MÅNDAG!!! Sen åker ni ju bort
Lönen ligger i fickan nuuuuu,, på månda är räkningarna betalda
Mvh
Re: Top Tool video
Postat: 27 sep 2012 22:16
av Kapten Haddock
Som sagt inget jätteupphettsande och inget ja lagt någon instruktionstanke bakom, men såhär funkar den iaf:)
Top Tool video
Postat: 27 sep 2012 22:33
av Dontus
Ska du byta TT så kan jag ta den gamla för 500:- så slipper ni böka med att lämna den till tippen osv. Kan tom hämta den i helgen... Väldigt flexibel
Re: Top Tool video
Postat: 27 sep 2012 22:53
av Kapten Haddock
Ska tillägga att detta inte ska ses som någon instruktionsvideo, tror det är det absolut första jag kör av bilen vars lack är STEN HÅRD, och att jag borde kört FG istället för PF.
Top Tool video
Postat: 28 sep 2012 06:07
av Manor
Dontus skrev:Ska du byta TT så kan jag ta den gamla för 500:- så slipper ni böka med att lämna den till tippen osv. Kan tom hämta den i helgen... Väldigt flexibel
Du är en mycket vänlig människa.
Re: Top Tool video
Postat: 30 sep 2012 05:14
av MeaCulpa
Kapten Haddock skrev:Ska tillägga att detta inte ska ses som någon instruktionsvideo, tror det är det absolut första jag kör av bilen vars lack är STEN HÅRD, och att jag borde kört FG istället för PF.