Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Halloween.. buu..

Sverigest vassaste webshop inom bilvård, tidigare Bollnäs Bilvård!
Över 30 års erfarenhet inom branschen.
Kategoriregler
Bild
SIEMPRE
Ny Medlem
Inlägg: 8
Blev medlem: 22 sep 2015 19:32

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av SIEMPRE » 01 nov 2015 14:42

Norrhyttan skrev:Undrar vad jag ska ha en polermaskin till..? Nåja, det blev en sådan och lite annat småplock.


Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Jag kan ta den ;)

Pierrel
Medlem
Inlägg: 62
Blev medlem: 06 okt 2015 20:03
Ort: Stockholm

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av Pierrel » 01 nov 2015 14:54

Norrhyttan skrev:Undrar vad jag ska ha en polermaskin till..? Nåja, det blev en sådan och lite annat småplock.


Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Haha delar din känsla. Köpte för mindre än 1 månad sedan en T3000CPS som jag inte ens använt ännu, men tror jag ska bli nöjd med en TT. Lite tråkigt med över 400 sålda maskiner på 1 år, utan någon direkt recension här på forumet :roll:

Vill tacka BBV för en riktigt bra, rolig och uppskattad halloweenfest! :jeps

Användarvisningsbild
Norrhyttan
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 765
Blev medlem: 21 maj 2014 14:14
Ort: Norrhyttan

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av Norrhyttan » 01 nov 2015 15:04

Pierrel skrev:Haha delar din känsla. Köpte för mindre än 1 månad sedan en T3000CPS som jag inte ens använt ännu, men tror jag ska bli nöjd med en TT.
Jojo, jag köpte en Flex 3401 i somras, den har jag inte heller provkört.


Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Vad var det jag sa!

Användarvisningsbild
Hej
Medlem
Inlägg: 319
Blev medlem: 16 jan 2015 23:22
Ort: Lund

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av Hej » 01 nov 2015 16:03

Norrhyttan - vad kan en TT som en 3401 inte kan? (eller du hade ju inte använt någon av dem än, iof) :p

Båda är ju oscillerande - men skiljer det mycket på avverkningen? Att TT är mer angenäm att använda borde vara ganska självklart - då den ju är dubbelhuvad och säkerligen mer dämpad. Jag är nöjd med min 3401, men man blev ju sugen på att skaffa TT:en när det var så ruggigt bra pris igår! Men jag tog mig i skinnet och intalade mig att jag inte behövde den, så jag avstod ändå. Nästa steg "uppåt" i avverkning/tidsbesparing känns som en roterande, men det är jag för feg för än (och för snål för då jag är riktigt nöjd med 3401an än så länge, gör ju säkert 3-4 bilar per år, så svårmotiverat...)

EDIT: stavfel

Användarvisningsbild
Norrhyttan
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 765
Blev medlem: 21 maj 2014 14:14
Ort: Norrhyttan

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av Norrhyttan » 01 nov 2015 21:28

Hej skrev:Norrhyttan - vad kan en TT som en 3401 inte kan? (eller du hade ju inte använt någon av dem än, iof) :p

Båda är ju oscillerande - men skiljer det mycket på avverkningen? Att TT är mer angenäm att använda borde vara ganska självklart - då den ju är dubbelhuvad och säkerligen mer dämpad. Jag är nöjd med min 3401, men man blev ju sugen på att skaffa TT:en när det var så ruggigt bra pris igår! Men jag tog mig i skinnet och intalade mig att jag inte behövde den, så jag avstod ändå. Nästa steg "uppåt" i avverkning/tidsbesparing känns som en roterande, men det är jag för feg för än (och för snål för då jag är riktigt nöjd med 3401an än så länge, gör ju säkert 3-4 bilar per år, så svårmotiverat...)

EDIT: stavfel
Vadå, vill du att jag motiverar min beställning? Räcker det att svara "jag gillar maskiner"?
Skulle aldrig köpa en maskin jag inte behöver om inte priset var rätt. Här var priset rätt, så då köpte jag en maskin jag inte behöver!



Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Vad var det jag sa!

Användarvisningsbild
e_king
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1824
Blev medlem: 08 okt 2012 12:27
Ort: Storvreta

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av e_king » 02 nov 2015 00:23

Norrhyttan skrev:
Hej skrev:Norrhyttan - vad kan en TT som en 3401 inte kan? (eller du hade ju inte använt någon av dem än, iof) [emoji14]

Båda är ju oscillerande - men skiljer det mycket på avverkningen? Att TT är mer angenäm att använda borde vara ganska självklart - då den ju är dubbelhuvad och säkerligen mer dämpad. Jag är nöjd med min 3401, men man blev ju sugen på att skaffa TT:en när det var så ruggigt bra pris igår! Men jag tog mig i skinnet och intalade mig att jag inte behövde den, så jag avstod ändå. Nästa steg "uppåt" i avverkning/tidsbesparing känns som en roterande, men det är jag för feg för än (och för snål för då jag är riktigt nöjd med 3401an än så länge, gör ju säkert 3-4 bilar per år, så svårmotiverat...)

EDIT: stavfel
Vadå, vill du att jag motiverar min beställning? Räcker det att svara "jag gillar maskiner"?
Skulle aldrig köpa en maskin jag inte behöver om inte priset var rätt. Här var priset rätt, så då köpte jag en maskin jag inte behöver!



Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
En motivering som skulle vinna vilken tävling som helst. [emoji2] [emoji2]

/Fredrik

Lill-Dan
Medlem
Inlägg: 157
Blev medlem: 28 jul 2015 20:30
Ort: Åkersberga

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av Lill-Dan » 02 nov 2015 08:05

:):) ja,för hur var det nu.. ? ... "Den som har mest prylar när man dör,han vinner"...:)
:brumm

Användarvisningsbild
Norrhyttan
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 765
Blev medlem: 21 maj 2014 14:14
Ort: Norrhyttan

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av Norrhyttan » 02 nov 2015 10:40

Lill-Dan skrev::):) ja,för hur var det nu.. ? ... "Den som har mest prylar när man dör,han vinner"...:)
Inte alltid sant, men lite ligger det i det! Jag köper ofta på mig grejer som jag vet att jag har nytta av längre fram, när priserna är rätt. Hittills har jag nog aldrig köpt något som jag inte fått mycket nytta av, men ibland kan det gå något år innan prylarna packas upp. Och nu samlar jag grejer till en ny verkstad - där det givetvis lär poleras en och annan bil.
Och visst är det barnsligt kul med fina maskiner... :)

Beställde förresten en blå Bosch slagborrmaskin för någon dag sedan. På rea. Också en sådan grej jag vet kommer till användning, men jag behöver den inte just nu.


Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Vad var det jag sa!

Användarvisningsbild
Hej
Medlem
Inlägg: 319
Blev medlem: 16 jan 2015 23:22
Ort: Lund

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av Hej » 02 nov 2015 11:56

Norrhyttan skrev:Vadå, vill du att jag motiverar min beställning? Räcker det att svara "jag gillar maskiner"?
Skulle aldrig köpa en maskin jag inte behöver om inte priset var rätt. Här var priset rätt, så då köpte jag en maskin jag inte behöver!



Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Ja, jag vill bara höra hur du tänkte, och nu fick jag svar på det. Ett fullt tillräckligt svar dessutom. Bra.

tobbegubben
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 597
Blev medlem: 27 nov 2012 18:28
Ort: Tomelilla På Österlen

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av tobbegubben » 03 nov 2015 20:58

Norrhyttan skrev:Undrar vad jag ska ha en polermaskin till..? Nåja, det blev en sådan och lite annat småplock.


Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
En TT för 1999:- är bra pris. Du kan sälja den för samma pengar som du köpte den för om du inte skulle vara nöjd.
Själv köpte jag den dyrare men sålde den med förlust då jag inte gillade den.

Användarvisningsbild
Norrhyttan
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 765
Blev medlem: 21 maj 2014 14:14
Ort: Norrhyttan

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av Norrhyttan » 03 nov 2015 21:13

tobbegubben skrev:
Norrhyttan skrev:Undrar vad jag ska ha en polermaskin till..? Nåja, det blev en sådan och lite annat småplock.


Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
En TT för 1999:- är bra pris. Du kan sälja den för samma pengar som du köpte den för om du inte skulle vara nöjd.
Själv köpte jag den dyrare men sålde den med förlust då jag inte gillade den.
Nä, jag har aldrig sålt en enda maskin eller ett enda verktyg, vad jag kan minnas. Eller, jo ... En tvåpelarlyft sålde jag i somras efter att den stått och tagit plats i 7-8 år, men polermaskiner är inte så utrymmeskrävande. [emoji16]


Sent from a skitdyr telefon using någon gratis-app.
Vad var det jag sa!

Användarvisningsbild
Andypandy
Medlem
Inlägg: 81
Blev medlem: 25 mar 2013 12:35
Ort: Stockholm/Södermalm

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av Andypandy » 24 okt 2016 14:53

Hej! Planeras det någon halloween rea i år med ?
Mvh.
Andy

Användarvisningsbild
yerfen
Sponsor
Sponsor
Inlägg: 1309
Blev medlem: 16 nov 2009 22:57
Ort: Bollnäs
Kontakt:

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av yerfen » 25 okt 2016 13:08

Andypandy skrev:Hej! Planeras det någon halloween rea i år med ?
Mvh.
Andy
Absolut :best

Mer info kommer under dagen :mrgreen:
Bild

MVH Pär

Gixxer Uffe
Medlem
Inlägg: 84
Blev medlem: 18 aug 2009 19:23

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av Gixxer Uffe » 25 okt 2016 13:15

Gött!

vaxfrasse
Medlem
Inlägg: 306
Blev medlem: 26 jul 2012 22:11
Ort: Stockaryd

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av vaxfrasse » 25 okt 2016 14:14

Trevligt!! :D

Användarvisningsbild
Andypandy
Medlem
Inlägg: 81
Blev medlem: 25 mar 2013 12:35
Ort: Stockholm/Södermalm

Re: Halloween.. buu..

Inlägg av Andypandy » 25 okt 2016 22:05

Kul :D

Skriv svar