Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Ny serie

Sverigest vassaste webshop inom bilvård, tidigare Bollnäs Bilvård!
Över 30 års erfarenhet inom branschen.
Kategoriregler
Bild
Användarvisningsbild
MRisberg
Medlem
Inlägg: 467
Blev medlem: 10 jun 2018 22:26
Ort: Täby, Sthlm
Kontakt:

Re: Ny serie

Inlägg av MRisberg » 23 apr 2019 07:09

Målet är väl att jag ska ta mig dit framöver.
Kanske behöver en sån här för att boosta mig lite i rätt riktning :cheers
bbv-gloss-boost-250ml.jpg.png
Golf VI (2009) 1.4 TSI 122 hk DSG 7, Svart

Mangewide
Medlem
Inlägg: 206
Blev medlem: 24 apr 2017 19:04

Re: Ny serie

Inlägg av Mangewide » 23 apr 2019 07:35

Intressant!, detta ska testas! :)
My Youtube Channel ** Detailing and Tune **
http://www.youtube.com/channel/UCOQb17Kro9L-iuT91cKxsjA

Användarvisningsbild
MRisberg
Medlem
Inlägg: 467
Blev medlem: 10 jun 2018 22:26
Ort: Täby, Sthlm
Kontakt:

Re: Ny serie

Inlägg av MRisberg » 23 apr 2019 07:41

Läsken eller kemet? :)

Vill pröva lite nytt och lägger precis en beställning på BBV Prewash Foam och BBV Microfiber Wash (bl a).

Ville beställa fler av deras produkter, bl a BBV Ultra Shine (1L för att testa lite), men lyckades pricka in sånt som de sålt på. Gick inte heller att beställa något av det nya än så det blir till att vänta till nästa runda.
Golf VI (2009) 1.4 TSI 122 hk DSG 7, Svart

Mangewide
Medlem
Inlägg: 206
Blev medlem: 24 apr 2017 19:04

Re: Ny serie

Inlägg av Mangewide » 23 apr 2019 08:25

MRisberg skrev:Läsken eller kemet? :)

Vill pröva lite nytt och lägger precis en beställning på BBV Prewash Foam och BBV Microfiber Wash (bl a).

Ville beställa fler av deras produkter, bl a BBV Ultra Shine (1L för att testa lite), men lyckades pricka in sånt som de sålt på. Gick inte heller att beställa något av det nya än så det blir till att vänta till nästa runda.

:lol: :lol: Nja Kemet tänkte jag på!..

Kul när det kommer nya saker så här på vårkanten! :D
My Youtube Channel ** Detailing and Tune **
http://www.youtube.com/channel/UCOQb17Kro9L-iuT91cKxsjA

Användarvisningsbild
MRisberg
Medlem
Inlägg: 467
Blev medlem: 10 jun 2018 22:26
Ort: Täby, Sthlm
Kontakt:

Re: Ny serie

Inlägg av MRisberg » 23 apr 2019 18:17

Verkligen kul. Men det fick bli några beprövade produkter den här gången. Såg din video med APC. Snart dags att du testar även BBV Interior APC också då. :D

Men bara en minut lång? Lite väl kort tid att hinna bli nöjd på till bilvårdsporr kan jag tycka. Du är sån teaser .. :oops:

Är så glad att ni Tubers gör videos och delar med er / visar resultat. :D :D
Golf VI (2009) 1.4 TSI 122 hk DSG 7, Svart

Mangewide
Medlem
Inlägg: 206
Blev medlem: 24 apr 2017 19:04

Re: Ny serie

Inlägg av Mangewide » 23 apr 2019 19:33

MRisberg skrev:Verkligen kul. Men det fick bli några beprövade produkter den här gången. Såg din video med APC. Snart dags att du testar även BBV Interior APC också då. :D

Men bara en minut lång? Lite väl kort tid att hinna bli nöjd på till bilvårdsporr kan jag tycka. Du är sån teaser .. :oops:

Är så glad att ni Tubers gör videos och delar med er / visar resultat. :D :D
Haha tack! :lol: , Ja man gör sitt bästa. Att denna bara var en minut, var att den var anpassad för instagram där jag har mest följare.. ;)


Har precis varit och filmat rengöring av mina textilmattor, tror det blev rätt häftigt.. Ska bli lite längre än en minut... ;) .

Däremot när jag jag kommer att testa hela BBV serie, då blir det en 12min kiosk vältare.. :D

Håller med kul med alla som gör filmer, jag har lärt mig mer inom detta ämne senaste året mot de tidigare 25 åren man putsat på amatör nivå ;)
My Youtube Channel ** Detailing and Tune **
http://www.youtube.com/channel/UCOQb17Kro9L-iuT91cKxsjA

Användarvisningsbild
MRisberg
Medlem
Inlägg: 467
Blev medlem: 10 jun 2018 22:26
Ort: Täby, Sthlm
Kontakt:

Re: Ny serie

Inlägg av MRisberg » 25 apr 2019 15:17

Mangewide skrev:Haha tack! :lol: , Ja man gör sitt bästa. Att denna bara var en minut, var att den var anpassad för instagram där jag har mest följare.. ;)

Har precis varit och filmat rengöring av mina textilmattor, tror det blev rätt häftigt.. Ska bli lite längre än en minut... ;) .
Förstår. :jeps
Ser fram mot videon.

Mangewide skrev:Däremot när jag jag kommer att testa hela BBV serie, då blir det en 12min kiosk vältare.. :D

Håller med kul med alla som gör filmer, jag har lärt mig mer inom detta ämne senaste året mot de tidigare 25 åren man putsat på amatör nivå ;)
Oh vad nice!

Sugen på att göra den videon med dialog? Skulle vara intressant att höra dig tycka till om produkten även med ord och inte bara med visuella resultat. (Om så är fallet och du vill samarbeta lite med ljud så messa mig. Jobbar nämligen med sånt ...)

Samma här. Är verkligen fortfarande nybörjare men det är verkligen inspirerande och lärorikt med alla dessa videos.
Golf VI (2009) 1.4 TSI 122 hk DSG 7, Svart

Mangewide
Medlem
Inlägg: 206
Blev medlem: 24 apr 2017 19:04

Re: Ny serie

Inlägg av Mangewide » 26 apr 2019 10:24

MRisberg skrev:
Mangewide skrev:Haha tack! :lol: , Ja man gör sitt bästa. Att denna bara var en minut, var att den var anpassad för instagram där jag har mest följare.. ;)

Har precis varit och filmat rengöring av mina textilmattor, tror det blev rätt häftigt.. Ska bli lite längre än en minut... ;) .
Förstår. :jeps
Ser fram mot videon.

Mangewide skrev:Däremot när jag jag kommer att testa hela BBV serie, då blir det en 12min kiosk vältare.. :D

Håller med kul med alla som gör filmer, jag har lärt mig mer inom detta ämne senaste året mot de tidigare 25 åren man putsat på amatör nivå ;)
Oh vad nice!

Sugen på att göra den videon med dialog? Skulle vara intressant att höra dig tycka till om produkten även med ord och inte bara med visuella resultat. (Om så är fallet och du vill samarbeta lite med ljud så messa mig. Jobbar nämligen med sånt ...)

Samma här. Är verkligen fortfarande nybörjare men det är verkligen inspirerande och lärorikt med alla dessa videos.
Ja har ju snöat in att på Engelska ;). Därav har jag tonat ned att göra med dialog, var ju så jäkla jobbigt.. :lol:

Tanken som jag göra nu är mer inspiration videos är tanken nu... Men ska fundera om jag orkar prata... :)
My Youtube Channel ** Detailing and Tune **
http://www.youtube.com/channel/UCOQb17Kro9L-iuT91cKxsjA

Användarvisningsbild
MRisberg
Medlem
Inlägg: 467
Blev medlem: 10 jun 2018 22:26
Ort: Täby, Sthlm
Kontakt:

Re: Ny serie

Inlägg av MRisberg » 26 apr 2019 16:56

Förstår absolut!

Jag lämnar dörren öppen om du ändrar dig.

Ps. Går att köra med voice over, som t ex Car Cleaning Guru gör. Då spelar man in dialogen separat, kontrollerade former.
Golf VI (2009) 1.4 TSI 122 hk DSG 7, Svart

Mangewide
Medlem
Inlägg: 206
Blev medlem: 24 apr 2017 19:04

Re: Ny serie

Inlägg av Mangewide » 27 apr 2019 20:47

MRisberg skrev:Förstår absolut!

Jag lämnar dörren öppen om du ändrar dig.

Ps. Går att köra med voice over, som t ex Car Cleaning Guru gör. Då spelar man in dialogen separat, kontrollerade former.
:D : Ja voice over är nog tanken i så fall! ;)

Nästa Vecka kommer hela Bollnäs nya serie!!, så håll ögonen öppna så ska jag testa den ordentligt! :D
My Youtube Channel ** Detailing and Tune **
http://www.youtube.com/channel/UCOQb17Kro9L-iuT91cKxsjA

Användarvisningsbild
MRisberg
Medlem
Inlägg: 467
Blev medlem: 10 jun 2018 22:26
Ort: Täby, Sthlm
Kontakt:

Re: Ny serie

Inlägg av MRisberg » 30 apr 2019 15:46

Spännande! Ser fram mot tester och diskussioner.
Golf VI (2009) 1.4 TSI 122 hk DSG 7, Svart

Mangewide
Medlem
Inlägg: 206
Blev medlem: 24 apr 2017 19:04

Re: Ny serie

Inlägg av Mangewide » 30 apr 2019 19:30

MRisberg skrev:Spännande! Ser fram mot tester och diskussioner.

:lol: Yes!, nu jäklar! ;)
My Youtube Channel ** Detailing and Tune **
http://www.youtube.com/channel/UCOQb17Kro9L-iuT91cKxsjA

Skriv svar