Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Uppföljning Maraton

Här kan ni ställa frågor om våra produkter mm.
Användarvisningsbild
yerfen
Sponsor
Sponsor
Inlägg: 1309
Blev medlem: 16 nov 2009 22:57
Ort: Bollnäs
Kontakt:

Uppföljning Maraton

Inlägg av yerfen » 02 nov 2015 17:15

Vi har nu genom åren genomfört hela 7st maraton erbjudanden med riktig vassa pangpriser.
Men vi skulle gärna vilja veta lite mer från er kunder som handlat tidigare och givetvis nya som kanske handlade för första gången.

Viken typ av erbjudanden gillade ni bäst?
Är det något ni saknar som ni gärna vill ha med på framtida maraton?
Eller har ni några andra synpunkter ris eller ros så är det bara att skriva av er så kanske vi kan göra nästa maraton erbjudande ändå bättre :best
Bild

MVH Pär

Användarvisningsbild
addebe
Medlem
Inlägg: 377
Blev medlem: 01 jul 2012 23:07
Ort: Motala

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av addebe » 02 nov 2015 17:32

Jag saknade rea på Meguiars nya låga trissor, då jag var ute efter dessa :D

Annars är jag nöjd med mina köp.

/Andreas

big-jepp
Medlem
Inlägg: 108
Blev medlem: 06 sep 2014 09:20

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av big-jepp » 02 nov 2015 20:14

jag gillade förra (eller förr förra) rean bättre. den rean jag tänker på var när ni hade olika erbjudanden varje timme. mer spänning! :nicka

Användarvisningsbild
Funk
Moderator
Moderator
Inlägg: 4084
Blev medlem: 18 okt 2008 17:52
Ort: Göteborg

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av Funk » 02 nov 2015 20:39

Alla maraton har haft sin charm... jag köpte inte så mycket men lite blev det allt denna gången med..

/Thomas
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse

Cogo
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2438
Blev medlem: 10 maj 2011 13:51
Ort: Linköping

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av Cogo » 02 nov 2015 21:03

Gillade också förra rean mer när det var uppdelat på olika klockslag med fasta rabatter i procentform.

Dock måste jag säga att er mobila sida inte är bra då man varje gång går in på en produkt och sedan tillbaka så måste man börja om från toppen av sidan.

Användarvisningsbild
Hej
Medlem
Inlägg: 319
Blev medlem: 16 jan 2015 23:22
Ort: Lund

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av Hej » 02 nov 2015 21:13

Är för det första väldigt roligt med maraton! Även om priserna är bra hoppas jag det ger er schyssta inkomster, framför allt genom att folk handlar betydligt mer än vad man hade gjort annars. Så är det med mig iaf, man tänker -"Äh, jag tar det, och det, och det också eftersom det är så billigt!" Jag tänkte inte handla nåt speciellt detta maraton men ändå blev det över 1500 kr (inget stort, utan en hel del medel av diverse sort). Detta maraton var nog det tredje jag handlar från.

Blev lite skumt detta maraton när man skulle handla "två varor och få den billigaste på köpet". Jag ville handla ett antal produkter där och lade två ordrar för att köpa två snarlikt prissatta produkter så att det skulle bli så förmånligt för mig som kund som möjligt. Tänkte först lägga alla fyra produkter i korgen, men då fick jag de två billigare produkterna på köpet. Vet inte om ni ville att man skulle göra som mig, men blev ju så för att få schysst rabatt. Sen var det lite snopet med det sista "extra"spöket med Arti+ och Green för 99 kr/st. Jag hade ju såklart köpt både Arti+ och Power Eco Wash innan, så lite irriterande att det blev ännu billigare senare, men det hindrade ju inte mig från att köpa lite till, men ändå, det var inte tanken från början.

Jag gillar maratonet som det var upplagt nu, men som andra här var förra maratonet faktiskt tydligare och enklare (även mer spännande)! Hade personligen sett tex Menzerna-produkter samt någon kallavfettning (gärna Degreaser Wet) med på detta maraton.

Perfekt med maraton under de årstider man annars kanske inte hade köpt så mycket grejer. Nu ser man sin chans att ladda upp lite för kommande vintersäsong och vår. Tummen upp till er, jag ser fram emot varje maraton med glädje!

Johan66
Medlem
Inlägg: 93
Blev medlem: 16 apr 2015 14:30

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av Johan66 » 02 nov 2015 21:19

Relativt nybliven medlem här och efter att man hittat detta forum och sponsorer så har bilvårdandet hoppat upp några pinnhål.
Tycker att det var helt OK, har som sagt inget att jämföra med. Köpte t.o.m. i flera omgångar då man tittade in av en slump ganska sent och kunde inte motstå erbjudandet på schampo

Liten reflektion bara. Tycker faktiskt det är riktigt stort av BBV att göra något som detta, för egentligen är detta en i mitt tycke ganska liten nischad bransch och att då bjuda på detta mot sina kunder som förmodligen ändå skulle ha köpt produkterna. Nu köpte jag förmodligen mer artiklar än jag skulle gjort om det inte var detta, tror också att jag inte var ensam som gjorde som jag...

Off Topic, hade tänkt att svänga in till den riktiga butiken när man passerar Bollnäs i början av december, men nu har man redan handlat på sig en del av det man tänkt köpa då...

/ J

Användarvisningsbild
Perra83
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2986
Blev medlem: 17 maj 2013 14:43
Ort: Lindesberg

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av Perra83 » 02 nov 2015 21:23

Gillar de tidigare bättre. Jag besökte inte ens BBV i lördags.... ja va kanske inte tillräckligt insatt denna gång.

Användarvisningsbild
davve
Medlem
Inlägg: 429
Blev medlem: 06 aug 2013 07:38
Ort: Borås

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av davve » 02 nov 2015 22:06

Håller med Hej, ha inte rea på rean under kvällen, då känner man sig lurad.
Även jag köpte arti+ för att en timme senare se den till ännu bättre pris..
Annars är det alltid lika roligt, spännande och förväntansfullt.

Den enda rean på året som jag ser fram emot alla kategorier!

Cogo
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2438
Blev medlem: 10 maj 2011 13:51
Ort: Linköping

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av Cogo » 02 nov 2015 23:53

Hoppas även att ni gör en julkalender med nya erbjudanden bakom luckorna som ni hade förra året.

Gunvald
Medlem
Inlägg: 218
Blev medlem: 26 nov 2012 15:03
Ort: Halmstad

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av Gunvald » 03 nov 2015 00:01

Jag tycker det är kanon att ni anordnar detta! Är kul att ni varierar er lite. Det passade bra denna gång eftersom jag hade börjat fundera på maskinbyte och ni övertygade mig ;)

pean92
Medlem
Inlägg: 232
Blev medlem: 11 maj 2015 18:24
Ort: Umeå

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av pean92 » 03 nov 2015 00:16

Mitt första maraton och jag är nästan glad att det inte fanns mer som passade mig, vart närmare 2000 kr fattigare men åh så sugen jag var på twintoolen men övertygade mig själv att det får räcka med flex 3401 en oscillerande norton för tryckluft som inhandlades, får komplettera med roterande närmare sommaren :)

Användarvisningsbild
Bananen
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 754
Blev medlem: 19 apr 2013 12:07
Ort: Kungälv

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av Bananen » 03 nov 2015 01:59

Alltid trevligt med maraton! Började dock lite trist, blev lite grinig [emoji12] när saker i kundvagnen nollades och inte gick att beställa. Tänkte lägga ner men jag har dålig karaktär och la en liten order ändå med lite bra å ha saker. [emoji6]
Heder åt BBV som löste köp av nollade produkter mm! [emoji471]

Skickat från min Lenovo K3 Note via Tapatalk
/ Hälsningar Thomas

Användarvisningsbild
Perra83
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2986
Blev medlem: 17 maj 2013 14:43
Ort: Lindesberg

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av Perra83 » 03 nov 2015 08:03

Ja, nollade produkter brukar komma fram, mycket bra!! :best

deje
Medlem
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 mar 2015 17:24

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av deje » 03 nov 2015 15:06

HM ,saknade också Degreaser Wet på rean , detta gjorde att jag faktiskt avstod att köpa något annat också!

MVH
deje

Användarvisningsbild
yerfen
Sponsor
Sponsor
Inlägg: 1309
Blev medlem: 16 nov 2009 22:57
Ort: Bollnäs
Kontakt:

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av yerfen » 03 nov 2015 16:31

Riktigt roligt att läsa alla era olika upplevelser, fortsätt att skriva ni som ännu inte gjort det så att vi kan försöka få med det bästa tills nästa maraton :jeps
Bild

MVH Pär

Belizia
Ny Medlem
Inlägg: 11
Blev medlem: 27 nov 2014 19:25

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av Belizia » 03 nov 2015 16:47

Letade också efter degreaser wet & lite mer rea på polerrondeller, men blev en liten skaplig order endå :D
Bara att hålla tummarna för att det blir en adventskalender även iår :jeps ;)

Användarvisningsbild
Bananen
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 754
Blev medlem: 19 apr 2013 12:07
Ort: Kungälv

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av Bananen » 03 nov 2015 17:06

deje skrev:HM ,saknade också Degreaser Wet på rean , detta gjorde att jag faktiskt avstod att köpa något annat också!

MVH
Jag också! [emoji19]
Saknade Degreaser Wet alltså! ;)

Skickat från min Lenovo K3 Note via Tapatalk
Senast redigerad av 1 Bananen, redigerad totalt 3 gånger.
/ Hälsningar Thomas

Användarvisningsbild
ostkroken
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1223
Blev medlem: 04 jun 2013 20:44
Ort: Östhammar

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av ostkroken » 03 nov 2015 19:05

Jag drack alkohol hela lördagen så jag missade helt detta maraton. Hade en trevlig lördag iaf! :)

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Användarvisningsbild
limban
Forumägare
Forumägare
Inlägg: 4006
Blev medlem: 30 sep 2009 22:25
Ort: Bollnäs
Kontakt:

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av limban » 05 nov 2015 12:31

ostkroken skrev:Jag drack alkohol hela lördagen så jag missade helt detta maraton. Hade en trevlig lördag iaf! :)

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk
det är ju då du ska öppna vår sida och impulshandla som aldrig förr.. Hahahaha..

:brumm :brumm :brumm :brumm :brumm :brumm :cheers :cheers :cheers :cheers :cheers

// Anders
Bild
MVH Anders Lindbäck
Tel: +46 (0) 278-127 30 info@bollnasbilvard.se

Skriv svar