Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Uppföljning Maraton

Här kan ni ställa frågor om våra produkter mm.
Användarvisningsbild
ostkroken
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1223
Blev medlem: 04 jun 2013 20:44
Ort: Östhammar

Re: Sv: Uppföljning Maraton

Inlägg av ostkroken » 05 nov 2015 12:41

limban skrev:
ostkroken skrev:Jag drack alkohol hela lördagen så jag missade helt detta maraton. Hade en trevlig lördag iaf! :)

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk
det är ju då du ska öppna vår sida och impulshandla som aldrig förr.. Hahahaha..

:brumm :brumm :brumm :brumm :brumm :brumm :cheers :cheers :cheers :cheers :cheers

// Anders
Haha ja det hade det nog blivit..

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Användarvisningsbild
GnagetAnders
Medlem
Inlägg: 225
Blev medlem: 29 sep 2012 13:20
Ort: Sollentuna

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av GnagetAnders » 08 nov 2015 13:36

Tycker det är kanon att ni kör. Inspirerar till att handla något som man behöver och inte behöver [emoji56].
Sen ger det möjlighet att prova något till ett bra pris som man avstått ifrån tidigare. Det jag skulle önska är typ 25% på allt nån gång eller i sämsta fall 25% på ett köp eller en vara och dessutom fraktfritt. Helst högre procent förstådd [emoji41]


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Användarvisningsbild
Mattemaz
Medlem
Inlägg: 340
Blev medlem: 28 apr 2013 21:00
Ort: Alingsås

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av Mattemaz » 10 nov 2015 18:03

Tycker dom oftast är bra och när det är riktigt bra priser så köper jag gärna nya saker bara för att testa. Denna gången blev det bara impulsköp för dryga 1000 lappen. Va igentligen massa annat jag skulle köpa men några va slut och så glömde jag massor pga att jag kände mig stressad. Lyckades komma ifrån strax innan 12 så fick bli som d blev.
Väldigt bra när ni har fri frakt då är det lättare att köpa småsaker. Tyckte nog att utbudet av produkter va sämre denna gång. Inte så sugen på mothers och autoglym.
Men alltid spännande när ni skriver att ett maraton är på gång :) lite som när man va liten innan julafton:D

macke77
Ny Medlem
Inlägg: 17
Blev medlem: 06 sep 2014 23:33

Re: Uppföljning Maraton

Inlägg av macke77 » 10 nov 2015 21:10

Suveränt med Maraton kvällar!
Saknade rea på Meguiars produkter


Känns dock lite skumt med rea på samma produkter även efter maratonkvällen...


Köpte Norton Ice headlight repair kit för 2999:-
Kändes som en riktigt bra deal, 2795:- billigare

(Kändes lite snopet dagen efter när priset är satt till 3999:-, bara 1000:- billigare)

Men visst, det är ett sjukt bra pris!

Ska bli roligt att få testa!


Ser redan fram mot nästa maraton!!!! :D

Skriv svar