Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Stavfel Clay Towel-anvisningar

Här kan ni ställa frågor om våra produkter mm.
Användarvisningsbild
Hej
Medlem
Inlägg: 319
Blev medlem: 16 jan 2015 23:22
Ort: Lund

Stavfel Clay Towel-anvisningar

Inlägg av Hej » 10 mar 2016 16:06

Hej!

Fick hem en Clay Towel Advance 30x32 cm häromdagen. Läste instruktionerna på baksidan precis, och hittar då "några" stavfel. Vill inte hänga ut någon här, dyslektiker eller inte, men om man är osäker kan ju några andra korrekturläsa texten innan den går för tryck. :oops:

Strök under de fel jag hittade: (ska jag vara elak är meningsbyggnaden inte helt klockren, men skit samma, man förstår vad som menas)
felstavningar.jpg
Jag begriper hur jag ska göra med den givetvis, men det är lite störigt med alla textfel. Ville dela med mig så ni vet tills det är dags att beställa nya instruktionspapper till kartongen. :)

Mvh
Björn

Sandgrens
Medlem
Inlägg: 100
Blev medlem: 31 jan 2016 00:20
Ort: Upplands Väsby

Re: Stavfel Clay Towel-anvisningar

Inlägg av Sandgrens » 10 mar 2016 22:16

Nu när du säger det, fick hem samma idag och läste men la inte ens märke till det...
Niklas
Ursäktar stavfel men ajfån gillar inte mig...

BMW 528i M-Sport 2011
Porsche Boxter 1998
Lexus RX300 2005

Användarvisningsbild
yerfen
Sponsor
Sponsor
Inlägg: 1309
Blev medlem: 16 nov 2009 22:57
Ort: Bollnäs
Kontakt:

Re: Stavfel Clay Towel-anvisningar

Inlägg av yerfen » 11 mar 2016 04:32

Det var tyvärr problem med tryckningen, korrekturen var perfekt.
Men när vi mottog varan så märkte vi även att det saknas en hel del bokstäver tyvärr.
Detta kommer såklart att åtgärdas vid nästa tryck.
Bild

MVH Pär

Användarvisningsbild
Hej
Medlem
Inlägg: 319
Blev medlem: 16 jan 2015 23:22
Ort: Lund

Re: Stavfel Clay Towel-anvisningar

Inlägg av Hej » 11 mar 2016 11:33

Ok! Synd när det blir så, men då vet jag! :jeps

Användarvisningsbild
limban
Forumägare
Forumägare
Inlägg: 4006
Blev medlem: 30 sep 2009 22:25
Ort: Bollnäs
Kontakt:

Re: Stavfel Clay Towel-anvisningar

Inlägg av limban » 19 mar 2016 00:03

Hej skrev:Hej!

Fick hem en Clay Towel Advance 30x32 cm häromdagen. Läste instruktionerna på baksidan precis, och hittar då "några" stavfel. Vill inte hänga ut någon här, dyslektiker eller inte, men om man är osäker kan ju några andra korrekturläsa texten innan den går för tryck. :oops:

Strök under de fel jag hittade: (ska jag vara elak är meningsbyggnaden inte helt klockren, men skit samma, man förstår vad som menas)
felstavningar.jpg
Jag begriper hur jag ska göra med den givetvis, men det är lite störigt med alla textfel. Ville dela med mig så ni vet tills det är dags att beställa nya instruktionspapper till kartongen. :)

Mvh
Björn
Ja du menar du att det var störande.. men när allt ligger packat ock klart.. jajaja.. bara göra om och rätt.. :lol: :lol:
Bild
MVH Anders Lindbäck
Tel: +46 (0) 278-127 30 info@bollnasbilvard.se

Skriv svar