Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Herr Melanders bravader.

Resultatbilder och beskrivningar av rekonditioneringar och liknande. Dela med er av ert senaste puts!
Användarvisningsbild
Herr Melander
Medlem

Re: Herr Melanders bravader.

Inlägg av Herr Melander » 20 mar 2014 21:41

Beslutet blev att ha kvar passaten, snål som attans och roliga att köra. Står nu hos lackeraren för lite ny lack, fick lite på garantin och lägger till det jag retat mig på så den kommer bli tipp topp hoppas jag.
Senast redigerad av 4 Herr Melander, redigerad totalt 14 gång.
............................................................................
Volkswagen Passat GT-sport R-line TDI
Oxå en nöjd användare av ORCHARD AUTOCARE LTDs Produkter.

Användarvisningsbild
Herr Melander
Medlem

Inlägg av Herr Melander » 17 apr 2014 22:10

Kommer ihåg när jag började hänga här för ca ett halvår sen, och johan med fler lurade in mig på blänkans väg och cogo frågade hur mycket jag var villig att lägga in. Nu vet jag att jag är kanske lite speciell då jag börjar med något så gör jag det till 200%, kan efter denna veckan grovt summera att jag spenderat åtskilliga xx.xxxkr på en ny flex, 15m gummislang till min nya högtryckstvätt med skumlans, en uppsjö med mf-dukar av alla dess olika slag, medel på hyllmeter mm mm.
Summasummarum det är kul att vårda och ångrar inte en sekund att jag valde att bli aktiv medlem i detta forumet, glad påsk på eder alla!
Senast redigerad av 4 Herr Melander, redigerad totalt 14 gång.
............................................................................
Volkswagen Passat GT-sport R-line TDI
Oxå en nöjd användare av ORCHARD AUTOCARE LTDs Produkter.

Cogo
Entusiast
Entusiast

Inlägg av Cogo » 17 apr 2014 22:27

hehe, ja i början så tycker man ju att lite grejor för en 600-700 bör ju räcka men några månader senare så är man uppe i 6000-7000 kr, men det är kul att testa saker.

mvh magnus
Senast redigerad av 4 Cogo, redigerad totalt 14 gång.

Användarvisningsbild
Swingminx
Trogen Medlem
Trogen Medlem

Herr Melanders bravader.

Inlägg av Swingminx » 17 apr 2014 22:29

Hehe, lite samma för mig med. Började sommaren 2012 här, med tanke att bara lära mig tvätta lädersäten. Har slutat räkna vad mycket pengar jag lagt ut på bilvård, men lätt över 20", men jag ångrar ingenting :)
// Per Andersson

Lexus LS430
Mazda RX7 TII

Skriv svar