Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Max's bilvård! [Updaterad 04/09]
- maximuspro
- Medlem
Re: Max's bilvård! [Updaterad 04/09]
Snyggt jobbat! Vad upplever du som skillnad på mirka o 3m?
Senast redigerad av 4 maximuspro, redigerad totalt 14 gång.
- Mox
- Ny Medlem
Tack så mycket!dunderklumpen skrev:Snyggt!
Ang ämnet: redigera första inlägget i din tråd med rätt rubrik. Fler än 6 bilder kan man lägga upp, men kanske inte via Tapatalk.
Jag kom på, men det med mobilen är svårt
Senast redigerad av 4 Mox, redigerad totalt 14 gång.
- Mox
- Ny Medlem
Mirka dammar nästan ingenting, vilket är bra. 3M dammar lite, Men jag anser att 3M är mer kördugligt, håller längre än mirka tycker jag, 3M medlet klarar längre tid på lacken.maximuspro skrev:Snyggt jobbat! Vad upplever du som skillnad på mirka o 3m?
Det jag tycker är "jobbigt" med 3M är dock att kör du hela bilen, utan att torka av poleringsmedlet.
Så kan det bli svårare att torka av det, då man måste använda sig av en blöt duk (vatten) samt torr duk och gå över hela bilen.
Hoppas du fick ett svar på frågan.
Mvh Max
Senast redigerad av 4 Mox, redigerad totalt 14 gång.
- Mox
- Ny Medlem
Sv: Max's bilvård! [Updaterad 2014-05-26]
Hallå igen alla puts-tokiga människor.
Det var ett tag sedan jag uppdaterade, så kände att det var dax nu.
Beställde hem Autoglym High Definition som jag ännu inte har hunnit testa vilket jag ser fram emot.
Men i lördags så blev det en snabb tvätt av en polares snygga S80, då jag provade Orchard's bubble bath som jag fick ett prov av Johan.
Samt ett lager av det flitigt omtalade Perfection som jag tycker lever upp till "hypen".
Låter bilderna tala för sig själva.

Allt för mig denna gång.
Mvh
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Det var ett tag sedan jag uppdaterade, så kände att det var dax nu.
Beställde hem Autoglym High Definition som jag ännu inte har hunnit testa vilket jag ser fram emot.
Men i lördags så blev det en snabb tvätt av en polares snygga S80, då jag provade Orchard's bubble bath som jag fick ett prov av Johan.
Samt ett lager av det flitigt omtalade Perfection som jag tycker lever upp till "hypen".
Låter bilderna tala för sig själva.

Allt för mig denna gång.
Mvh
Skickat från min D6503 via Tapatalk