Tackar!!! *niger lite halvkvinnligt*
Ja...dragkroken ska få lite färg på sig när det blir lite varmare ute pålus en liten "mössa" och slutänden på avgassystemet ska få en ny... slutände
Skyltarna SKA bytas...dom ser ut som f*n....
Emblemen har jag småfunderingar på om dom ska få sitta kvar eller.... hade iofs sett jäkligt fräscht ut utan...

Men som sagt.... jag har inte bråttom....
Jag är ganska så väl medveten att jag körde dubbelt skydd men som sagt...ville få lite mer än bara finish i lacken.Och givetvis får man ju tänka på all skräp som ramlar ner från himlen...och å menar jaginte fågelskit!!
New Horizon gillar jag.... skön att använda, luktar lagom "giftigt" och man behöver inte jobba ihjäl sig.
Essexvaxet med mjuk svart på roterande..... helt underbart!!!! (låter som värsta experten...förlåt)
Nej Nisse...detta är bara början.... jag är lååååångt ifrån klar
Och nej Göran...Ultima tar vi kanske nästa gång... denna gången blev det "nisseshampo" modell grön

Kommer inte ihåg vad det hette (undrar om man skulle föra bok på vad man använder kanske)
Ja Tantrum...jag använde roterand rakt över...vi börjar komma bra överens trots att det imellanåt blir lite trångt med både mej och maskin mellan garageväggen och bilen

Men ingenting är omöjligt...det möjliga tar bara lite längre tid!!
Andy....skitiga bilar och småbarn ..ingen bra kombo... dotter kommer ut med nytvättad jacka och lutar sig mot bilen.....

Sen är det ju snyggt med ren bil med givetvis!!!
Men som en del märkte idag så började det snöa på eftermiddan.... så där försvann min blanka fina bil
Ska bli jäkligt roligt att se om jag har nån form av avrinning nästa gång det ska tvättas...för denna gång bet sig vattnet fast som ett plåster på bilen...