Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Svart Solid Volvo V70
- Stupid-Flanders
- Trogen Medlem

Re: Svart Solid Volvo V70
Det är -8 här idag

Senast redigerad av 4 Stupid-Flanders, redigerad totalt 14 gång.
Black isn't a color, it's a part time job!
-
bigguns
- Entusiast

Japp Stupid!
Bakslag på värmefronten idag
Måste nog in till dig i veckan o handla PreClean, jäkla bra kallavfettning. Backmarks var du på va:?
Har utvärderat den mot AutosmartPower och Mac124 nu i vinter och Lahegan vinner på skonsamhet
mot underliggande OCH tar svartprickarna bättre än Powern men lika bra som Mac én.
Fina bilder Carina. Men "glömde" du vaxet
HeHe
Har grannen något otalt med dig?
Ser ut som nån har skjutit med luftgevär på V framskärm
.Bara ETT men de ser misstänkt likt ut
Kul att ni har VÅR iallafall
Mvh
Z
Bakslag på värmefronten idag
Måste nog in till dig i veckan o handla PreClean, jäkla bra kallavfettning. Backmarks var du på va:?
Har utvärderat den mot AutosmartPower och Mac124 nu i vinter och Lahegan vinner på skonsamhet
mot underliggande OCH tar svartprickarna bättre än Powern men lika bra som Mac én.
Fina bilder Carina. Men "glömde" du vaxet
Ser ut som nån har skjutit med luftgevär på V framskärm
Kul att ni har VÅR iallafall
Mvh
Z
Senast redigerad av 4 bigguns, redigerad totalt 14 gång.
- Stupid-Flanders
- Trogen Medlem

Stämmer bra det
Ja, PreClean är riktigt bra.
Ja, PreClean är riktigt bra.
- carina
- Moderator

- Kontakt:
Ja Z min granne gillar inte mej för precis där bilen står nu brukar kärringen ställa sin bil som "bara" har plats för 4 bilar inne på sin tomt.... det är nåt med att slippa stänga grinden när hon ska ut och hunden är där eller hur det nu var....hur det än är finner jgingen logik i det. Men det är faktislt inte grannen som är skyldig utan det är minnet från stormen Gudrun. Den förra garen fick en eternitplatta in där och min "energiske" man har iallafall köpt lackstiftet....för 3 år sen..... vilket år som helst ska han fylla i detbigguns skrev:Japp Stupid!
Bakslag på värmefronten idag![]()
Fina bilder Carina. Men "glömde" du vaxetHeHe
Ser ut som nån har skjutit med luftgevär på V framskärm.Bara ETT men de ser misstänkt likt ut
![]()
Kul att ni har VÅR iallafall![]()
Mvh
Z
Ja jag missade vaxet...fick totalt hjärnsläpp..... kändes inte riktigt klart, men det gör det aldrig när jag grejar med lacken....så.....
Senast redigerad av 4 carina, redigerad totalt 14 gång.
- Stupid-Flanders
- Trogen Medlem

Har språkpolisen tagit semester c?
Låter som mina grannkärringar som gnällde när jag tonat rutorna. Nu kunde de ju inte titta igenom min bil när de backade ut från sina parkeringsrutor. "Så det vore ju bra om du kunde ta bort det där!"
Låter som mina grannkärringar som gnällde när jag tonat rutorna. Nu kunde de ju inte titta igenom min bil när de backade ut från sina parkeringsrutor. "Så det vore ju bra om du kunde ta bort det där!"
-
bigguns
- Entusiast

C och stupid!
Yeaaaaaa
Ja de finns mycke olika folk, ja.
Mvh
Z
Yeaaaaaa
Ja de finns mycke olika folk, ja.
Mvh
Z
Senast redigerad av 4 bigguns, redigerad totalt 14 gång.
- carina
- Moderator

- Kontakt:
Jag varslade och sa upp språkpolisen för läääääääääääääääängesen!!!! Han la sig bara i allt jag skrev ju!!!!Stupid-Flanders skrev:Har språkpolisen tagit semester c?![]()
Men du var väl en god granne och tog bort din toning på rutorna...eller???!!!!
Inte det nä.........
- Stupid-Flanders
- Trogen Medlem

Det roliga är att den ena står två rutor bort så hon står inte ens bredvid mig. För övrigt samma "trevliga dam" som gnällde på mig över hur hon som står mellan oss parkerar 
- carina
- Moderator

- Kontakt:
Efter att ha läst ditt inlägg 4 ggr förstod jag vad du skrev 
Tanten är en liten "Polis" alltså
Visst är det skönt med såna??
Tanten är en liten "Polis" alltså
Visst är det skönt med såna??
- Stupid-Flanders
- Trogen Medlem

Tror mera hon är en Gnällkärring!! 
- carina
- Moderator

- Kontakt:
*lol*
Så ser hon det säkert inte...... hon vill ha ordning och reda på parkeringen...kunna se ordentligt när hon backar ut, alla ska stå spikrakt i sina parkeringsfickor och ingen bil får sticka utanför ficka och gud nåde om du har dragkrok som är utanför linjen!!!!!
Så inte gnäller hon!!!!
Så ser hon det säkert inte...... hon vill ha ordning och reda på parkeringen...kunna se ordentligt när hon backar ut, alla ska stå spikrakt i sina parkeringsfickor och ingen bil får sticka utanför ficka och gud nåde om du har dragkrok som är utanför linjen!!!!!
Så inte gnäller hon!!!!