Jag har lånat en laståsna från jobbet för att frakta hem en moppe åt grabben nu i helgen, och eftersom solen sken och jag hade lite för lite att göra så blev det som det blev....
Det här är nog den minst skötta bil som jag kommer i kontakt med så förutsättningarna var inte för goda, samt att storleken i sig inte heller är att leka med. Så jag gjorde det enkelt för mig, bara avfettning och tvätt och direkt på med en enpetare i form av SmartWax vaxpolish.
På bilden har jag kört en liten del, och det är definitivt inte noga gjort... Kolla gärna trissans färg, här snackar vi solid utan klarlack och hyfsat mycket oxid...

Jag städade hela bilen inne, det är första gången jag rekondat en inredning med en golvmopp
Med lite Smartabs Highstyle på kofångarna, däckglans från Megs och SmartGel på listerna så blev den hyggligt fräsch tycker jag. Navkapslarna fick lite silverfärg och rutorna putsades. Kolla gärna skillnade på taket (som jag inte nådde) mot resten av bilen. Allt som allt gick det på 3 timmar så ni inser att det inte var speciellt noga gnidit.

Lte grönsaker, träden står så dumt till...

Viktigaste verktyget i dag:

/Thomas