Det är gängorna som är lite speciella i lansen, så vilken flaska som helst passar ju inte
Det ska provas, jag tänkte att det kunde vara lämpligt att ha lite olika foamer färdiga på flaska samt att ha en tomflaska med vatten för urspolning

Meddela gärna hur det funkar, har själv funderat på extra flaskor men inte orkat börja leta ännu..jonkegtx skrev:Tack för tipset Dontus!
Det är gängorna som är lite speciella i lansen, så vilken flaska som helst passar ju inte![]()
Det ska provas, jag tänkte att det kunde vara lämpligt att ha lite olika foamer färdiga på flaska samt att ha en tomflaska med vatten för urspolning

Ja fler flaskor skulle inte vara dumt. Vet inte vilken ni har, men min BBV borde det finnas tomflaskor hos just BBVDandanRacing skrev:Meddela gärna hur det funkar, har själv funderat på extra flaskor men inte orkat börja leta ännu..jonkegtx skrev:Tack för tipset Dontus!
Det är gängorna som är lite speciella i lansen, så vilken flaska som helst passar ju inte![]()
För att skölja ur böjer jag bara sugslangen upp framför utblåset och vrider kranen till (-)men skulle vara bra med en flaska me vatten..
//Andreas

jonkegtx skrev:Tackar!Grymt rolig tråd att följa man blir inspirerad och taggad att börja polera.
Men vart får du allas bilar ifrån många kompisar?![]()
Att få "kunder" är ju inte svårt. Du gör en bil, han blir nöjd och berättar det för 10 kompisar. 2 av dessa hör av sig och vill ha sina bilar gjorda. Dessa blir också nöjda och berättar i sin tur för 10 kompisar varav ett par tre hör av sig....
Ja du förstår... "word of mouth" räcker alldeles utmärkt för att kunna rekonda så mycket man vill/orkar.

jonkegtx skrev:Sist jag var in på BBV så hade man inga passande tomflaskor iaf, jag återkommer både om HD-Grön samt e-bay flarrans funktionalitet.

Ojoj, man tackar!Du gör verkligen fina jobb!Mer sånt!
Nähä!Hdgrön flaskorna fungerar utan problem till den jag köpt på bbv. Denna var såklart fylld med.... Just de hdgrön

Glöm inte att lägga på 20% moms på priset baraAutojoy var intressant. Bra priser på concept. 1/3 av priset på tex. speedy wash and wax 5l

du vad snygg du höll högtrycken..tidigare..jonkegtx skrev:Tackar!
Jag är inte riktigt kompis med Stjärnagloss Hjul, det är som en gel. Antar att man egentligen ska pensla ut det. Men jag har blandat i vatten och kört sprayflaska.
Jag föredrar Valet Pro Bilberry Wheel Cleaner.
Shinearama har en del Stjärnagloss produkter.
Skickat från min ST27i via Tapatalk 2