Jag hade en 323 4x4 Turbo - 87 som jag skruvade på i 5 år, den var inte rostfri när började.
Från:

Via:

Till:

Nu står den och rostar bort....Varför sålde jag
Sorry för "trådkapningen" Grief!

Tack för kommentarerna!jonkegtx skrev:Kul med en nästan rostfri Mazda!![]()
Jag hade en 323 4x4 Turbo - 87 som jag skruvade på i 5 år, den var inte rostfri när började.![]()
![]()
Nu står den och rostar bort....Varför sålde jag![]()
![]()
Sorry för "trådkapningen" Grief!

Jo, ska ta lite mer bilder, vill inte ha med rosten på bakluckan, den gör ont i migSwingminx skrev:Zooma ut lite och ta lite mer helhets bilder av Mazdan, den ser frän ut!

Tackar, jag väljer musik med stor omsorgdunderklumpen skrev:Trevlig video!! Och skön musik
Var lite svårt att bedöma i telefonens skärm, men var Karnaubavaxet lite bättre?
Heja Colli!Grief skrev:Tackar, jag väljer musik med stor omsorgdunderklumpen skrev:Trevlig video!! Och skön musik
Var lite svårt att bedöma i telefonens skärm, men var Karnaubavaxet lite bättre?
Skulle säga att Collinite leder överlägset. Avrinningen är borta precis bakom framdäcken, där smuts skvätter, men i övrigt opåverkad. Insta Finish pärlar inte längre, utom i nederkant på dörren.

Beror på vad som finns tillgängligt. Tycker man märker ganska snabbt när cutten försvinner. Har en nylonborste till skumrondeller, men den är värdelös annat än till roterandeCogo skrev:Trevligt resultat. Rengör du endast med tryckluft eller kör du även med någon borste? Rengör du efter varje panel?
Med vänlig hälsning, magnus