![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Verkar va ett trevligt medel
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Jag körde med sprayflaska nu, blandade i den, sprayar på vanten och på lacken. Sen sprider ut lite innan avspolning. Rätt smidigt.henkek skrev:Roligt me såna objektblir stor skillnad på före o efter.
Verkar va ett trevligt medelhäller du direkt på vanten o sen bara drar över huven?
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Sämmre hållbarhet. Du kan foama/tvätta med wash&coat ocksåhenkek skrev:Ok. Borde inte hydro2 va enklare? Spruta på o spola av
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Finns regler för ljudnivå på bilar och motorcyklar.Lemerok
Ett halvsystem ska väl inte innebära några problem vid besiktning? Har haft det på några tidigare bilar.
Tack för svar progge.progge skrev: Finns regler för ljudnivå på bilar och motorcyklar.
Vist kan de vara gnälliga, men regler är regler.
Jag skulle satsa på ett byggt avgassystem i stället för ett fabriksbyggt.
De vet flödena för din bil samt ljudnivån, finns pipor att sätta i vid besiktning om man hamnar i gränslandet.
EVOn fick sitt i samband med MAP på dyno.
Fungerar optimalt med styrprogrammet, ett härligt ljud/Klang i det rostfria systemet.
Var för inte hela systemet i rostfritt?
Ett råd åk och prata med killarna, de har kunskap och ge råd om de är seriösa.En fundering är dock om det kan bli mer störande och brölande ljud då, snarare än ett schysst aggressivt ljud.