Paketet innehöll en flaska..I röret kom det lite glasförsegling också.. dock fortfarand orörd..

Nej jag glömde inte att ska den
Objekten blev Tant Gredellin och svärsonens Chrysler 300C som inte blivit tvättad sen han bytte till sig den för..hmmm 3 veckor sen...eller nåt.
In på en GDS-hall och sen satte vi igång!
Tråkig syn man ser ute på vägarna nu.....

Avfettningen på.... ser ut som mjölk...luktar rävgift, men absolut ingen lungdödare

Lika mycket "mjölke" på denna.... funderar på om det beror på att bilarna inte var torra när vi började

Konsistensen på detta när man sölade ner händerna som jag (oftast) gör är lite "hal" och som Jujimbo sa...den torkar inte in på bilen...
Lät det ligga på iallafall en kvart...fortfarande blött...

När jag sen med högtryck började spola av bilen la jag märke till att det försvann i lager" eller hur man ska förklara det...

Man spolar.... det blandar sig med vattnet, men det här vita sg ut som krita...eller fågelskit om man vill det

Ytan efteråt var hal... som när man kört andra avfetningar. Avrinningen försvann nästan helt och hållet.

Och medans avfettningen verkade på Chryslern fick dottern för sig att det skulle dammsugas...hon ska bara komma på vilken ände som ska användas... strax efter detta kom hon på det
Nytvättad, men fortfarande blöt bil....
Nu var vi klara....avtorkade och klara för att tas ut på våra slaskiga vägar...

Summa summarum...
bra med ett avfettningsmedel som inte torkar i första taget.... sen om det vita berodde på att bilarna var våta efter snön.... det kan jag inte svara på.
SKiten försvinner.... det blir en bra yta eftert förutom där jag hade asfalltsfläckar...eller rättare sagt stora berg av asfalt.. den tog inte det i detta läget utan där får jag gå på med det tunga artelleriet..
Funkade jättebra även på fälgarna.
Tack Jj för att jag fick äran att prova detta...!!! Kommer det ut i handeln är det inte omöjligt att man har en flaska av detta med i sitt skåp.
Denna litern räckte till 2 stora bilar.... kanske överdoserade lite.... men den hade kanske varit fördelaktigare i 2,5 liters alt. 5 litersdunkar...om man inte bara använder det under list...