Vad blev det för något?Rednales skrev:...(eller rättare sagt igår) så var vi till IKEA för lite småkrafs. Kom hem med en "ny" bil
bilder!
Vad blev det för något?Rednales skrev:...(eller rättare sagt igår) så var vi till IKEA för lite småkrafs. Kom hem med en "ny" bil

Har ikea börjat sälja bilarRednales skrev:...(eller rättare sagt igår) så var vi till IKEA för lite småkrafs. Kom hem med en "ny" bil

Mycket nöjd med min (även om jag ångrar lite att jag inte slog till på den minsta 3-fas modellen...Swingminx skrev:Idag kom DHL förbi med ett efterlängtat paket från waxdog... Kränzle 1152!!

Bryt strömmen på huvudbrytaren och skuva bort skruvarna till centralen och lyft dän kåpan och kolla hur många ledare som är anslutna från inkommande kabel.Manor skrev:Väldigt OT...men vad krävs för att få till 3-fas i förrådet?
Nu har jag ett antal jordade 220 volt 10 A kontakter med ett separat proppskåp...och ingen ledig plats för något ytterligare...men tar man hem en elektriker så kan ju proppskåpet bytas mot något större/värre...men det kanske krävs något mer?

Hehe, kör på!h.gronvold skrev:..ska jag ut och vaxa flaggstången!
Fick lite stora ögon och en idiotförklaring till svar i fikarummet när jag berättade det för kollegorna.
Märkligt...

Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016

Ta en bild på skåpet och lägg här så kan vi hjälpa digManor skrev:Väldigt OT...men vad krävs för att få till 3-fas i förrådet?
Nu har jag ett antal jordade 220 volt 10 A kontakter med ett separat proppskåp...och ingen ledig plats för något ytterligare...men tar man hem en elektriker så kan ju proppskåpet bytas mot något större/värre...men det kanske krävs något mer?

Jag pillar absolut inte med detta själv...utan det blir en elektriker.MattisH skrev:Ta en bild på skåpet och lägg här så kan vi hjälpa digManor skrev:Väldigt OT...men vad krävs för att få till 3-fas i förrådet?
Sitter fasadskåpet på förrådet tro?

För att du blev bara till hälften man när du gjorde lumpen. 3-fas gör dig hel.Manor skrev: Vad behöver jag 3-fas till?

Men dåså. Då körde ni ju 3-fas. Så varför så frågande?Manor skrev:Hallå där...jag var faktiskt kock i Boden...och det är väl rejält manligt.