Delar med mig av godsakerna.

Låter bra det men som jag nämt angående ullen om man nu kör den på 3401.an så börja med lite grannare medel än ex pg,n då jag alla fall upplevt att det kan bli lite små poler-rosor eller vad man ska kalla det för men det kanske det blir även med roterande har ju bara kört den här ullan på 3401.an hit-tills i någon större skala så det kanske är normalt när man kör en aggresiv kombination av medel-trissor oavsett maskin-val alla fall lite av mina tankarTommyJ skrev:Väntade på att nån skulle se det! Japp det är två st dämpade.
Råkade bli lite fel. Men det gör inget för det går säkert åt.
Ska bli spännande att pröva 3401. Spontant kändes den lite tung mot min 3403 fast skillnaden ska ju inte vara så stor. Köpte FLEX ull oxå eftersom du MAX tyckte om den...

Nisse skrev:Bildbeviset att det verkligen kom fram....![]()
Schenker är snabba !!
Hoppas du blir nöjd med dina produkter!!

Den mjukaste är helt underbar att köra på vax med....men då kör vi en FLEX X 1107 VE..har faktiskt aldrig testat den på 3401an...men det funkar naturligtvis utmärkt...TommyJ skrev:Ska bli spännande att testa grejerna.
Autoglym trissorna är jag mycket nyfiken på. En provklämmning avslöjade en hög kvalitetskänsla.
Är det nån här som har testat?