(Om tråden ligger i fel avdelning så får givetvis gärna någon moderator flytta på den. Hoppas att inlägget inte klassas som otillbörlig reklam...)
Jag kände att jag behövde någon form av väska för mina bilvårdsprylar då jag inte kan utföra mer avancerad bilvård hemma. (Jag saknar garage, något ställe att tvätta på samt tillgång till vattenslang. Bor i lägenhet igen...)
Alltså började jag att leta efter en bra väska att ha min saker i, och efter att ha besökt Verktygsboden, Jula, Biltema, Clas Ohlson och Rusta så hittade jag till sist en bra väska på Harald Nyborg för 279 riksdaler.
Jag ville ju ha en hög väska med "lock" ovanpå så att mina bilvårdsflaskor m.m. kan stå upprätta i den.
Här är bilder på den: (Måtten är: 42 x 28 x 18 cm)
Klassisk modell...

Det fanns två flyttbara "väggar" i väskan. Jag behöll bara en "vägg":

Nästan fylld med lite saker...
Bakre raden från vänster till höger: Två flaskor Ultima schampo och Ultima Interior schampo.
Främre raden från vänster till höger: "Plaströr" med Paint Prep, Ultima Paint Guard Plus, Tire & Trim samt Interior Guard:

Lite fler saker som ska få plats: Fälgborste för vinterbruk, fälgborste för Paint Guard-behandlade fälgar, två sprutmunstycken, två nagelborstar samt en grej för att rengöra vindrutan invändigt:

Nagelborstarna och fälgborstarna finns i de yttre facken på väskans gavlar:

Och väskan går att stänga:

Alla sju flaskor finns kvar. Ovanpå dessa ligger tre mindre microfiberdukar, en större för att torka bilen samt min tvätthandske. En ut av fälgborstarna är nedtryckt i bakre raden bland flaskorna:

Detta var det som fick plats, några microfiberdukar hade gått att trycka ner: