Nu till en undran; hur och med vad rostskyddar man klippbordet på undersidan? Det är den mest utsatta delen. Går det att göra på ett vettigt sätt? Man kan väl inte spruta på geggig rostskyddsmassa, då får man väl aldrig bort gräset... tips?
Det behövs också nån typ av matta med friktion på fotstöden, de är hala och i kombination med en hal sits utan skålning kan det bli lite väl äventyrligt i kuperad terräng. Var faktiskt nära att ramla av, höll mig kvar i ratten dock... Jag vet precis vilken sorts beklädnad jag menar, fanns på den förra, tunn sandpappersliknande gummi men var finns det att köpa och med vilket lim fäster man den på plåt?

Här har han inte fått på sig den mäktiga stötfångaren än, men det kommer.
