
Svar från Mahle:

Detta svarar huvudkontoret:







Jag är också lite skeptisk till de verkstäder som klarar av "allt och alla bilar". Visst kan jag förstå att en normalservice borde kunna hanteras av dem, men så snart det blir något lite mer special så måste det väl finnas en finess att vända sig till proffs just på ens eget bilmärke.matte.s skrev:Dontus, jag har vart i en tvist med just mekonomen om detta på en kamrem monterad av en mekonomenverkstad som helt enkelt brast.
Vad jag fick ut av veckor med samtal och mailväxling: en ny kamrem.
Kan säga att mekonomen, autoexperten, meca och allt vad dom heter står inte för ett skit när det väl inträffat något.
VW står iaf för bärgning, lånebil osv.