Är det värt pengarna att lägga det på en ny bil, fungerar det bra osv?
//Johan

Jag hade inte valt att rostskydda min bil där! Det är för det första inget riktigt Noxudolcenter, dom bara kör med deras produkter. Sen demonterar dom INTE varken hjul eller innerskärmar! Det är riktigt uselt att inte demontera innerskärmarna och göra rent samt låta det torka riktigt ordentligt innan man sprutar!

Hmm, väldigt låga priser, dom kan ju inte avse kompletta behandlingar för de pengarna, kan tänka mig att det omfattar slitskydd på underrede, men knappast ngn demontering av alla plastdetaljer, avfettning, torkning, ev behandling på ytrostiga partier mm, gäller att se upp vad man får för pengarna.jaxpo skrev:Oj oj Göran, nu är de så att det inte är någon vetenskapsman med erfarenhet om kemi och kunskap om rostskyddsbehandling som kanske ska utföra detta...
![]()
Har sett kampanj på ca 3000kr och ordinarie på ca 5000 kr (har jag för mig).. så vad får man egentligen?

Hehe absolut så är det väl alltid skönt att veta att någon rengör bilen åt en men om man ser till rostskyddets verkan så känns det ändå bra att veta att det funkar även ifall bilen inte är 100% smutsfri och att skiten som då ev kan finnas kvar inte har något negativ inverkan på rostskyddets kvalitet. Att de dock gör en hyfsad rengöring ser jag ändå som självklart? hehe.Manor skrev: Personligen så gillar jag att bilen tvättas noggrannt undertill och därefter får torka helt innan rostskyddsmedlet läggs på.
I annat fall känns det lite som att ta deodorant i en svettig armhåla...det luktar bättre ett tag, men skiten finns där.