Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Minirescension av Autoglym Aqua Dry

Skriv ett par rader om den senaste bilvårdsrelaterade produkten du testat!
danne5
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1591
Blev medlem: 30 dec 2010 14:24

Minirescension av Autoglym Aqua Dry

Inlägg av danne5 » 05 mar 2011 15:06

Hello, skrev ju senast om Bodywork Shampoo Conditioner så tänkte att jag tar en annan autoglymprodukt som passar väldigt bra ihop med shampoot, det är alltså ett sýntetiskt sämsskinn det handlar om, och det här är det bästa sämsskinnet jag någonsin använt, det suger upp vattnet otroligt bra ochär lätt att tvätta ur efteråt. Ett litet minus är ju att efteråt som det är ett syntetiskt sämskinn så håller det inte så hemsk länge, men ett halvt år är inga problem. Denhär produkten är ju av Autoglym vilket gör att priserna är ganska höga, men vill man ha ett bra sämskinn så är dethär ändå ett starkt alternativ. Har tyvärr inga bilder men ni kan se på min tråd om shampoot, eftersom jag har torkat bilen med skinnet där. Av mig kan det inte bli annat än :best :best :best :best av 4 möjliga!! :brumm
Nu finns det ju även våffeldukar som kanske är bättre, men när det handlar om ett sämsskinn så är dethär mycket bra :jeps

Trevligt helg!:)
Senast redigerad av 1 danne5, redigerad totalt 14 gånger.

Användarvisningsbild
limban
Forumägare
Forumägare
Inlägg: 4006
Blev medlem: 30 sep 2009 22:25
Ort: Bollnäs
Kontakt:

Re: Minirescension av Autoglym Aqua Dry

Inlägg av limban » 05 mar 2011 15:23

Roligt att du tycker om det skinnet.. det har jag använt mycket på min recondfirma igenom åren.. :jeps
Men nu har jag gått över till voffelduk.. :cheers
Bild
MVH Anders Lindbäck
Tel: +46 (0) 278-127 30 info@bollnasbilvard.se

Skriv svar