Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Munstycket Ultima PGP

Generalagent för Ultima i Sverige
Kategoriregler
Bild
abbe_
Medlem
Inlägg: 70
Blev medlem: 13 jun 2009 09:49

Munstycket Ultima PGP

Inlägg av abbe_ » 18 apr 2011 11:24

Executive skrev:...
Munstycket på min PGP gick sönder förra gången jag skulle använda det, vilket gjorde att det var omöjligt att få ut så lite åt gången. ....
Mitt munstycke till Ultima PGP läckte också så det bara rann utmed flaskan, fick ett nytt från BBV. Men det nya läcker också. Tråkigt, då det inte är roligt att få på händerna + att det går åt alldeles för mycket.

Jag vet att jag meddelat detta tidigare, men inte fåttt någon respons, är detta ett utbrett fel, är det fixat nu?

Mvh/Abbe
'
Senast redigerad av 1 abbe_, redigerad totalt 14 gånger.

Användarvisningsbild
rkoo
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 933
Blev medlem: 19 sep 2008 10:57
Ort: Stockholm

Re: Munstycket Ultima PGP

Inlägg av rkoo » 18 apr 2011 11:47

Och på tal om dåliga munstycken, samtliga min Smartwax-medel med pumpmunstycken har gått sönder... Vaxet, Sealant, QD'n...

Sorry för off-topic.
Senast redigerad av 1 rkoo, redigerad totalt 14 gånger.

Göran

Re: Munstycket Ultima PGP

Inlägg av Göran » 18 apr 2011 14:29

Mejla BBV så får du ett nytt. Det är nackdelen med kraftigare kem. =/
Senast redigerad av 1 Göran, redigerad totalt 14 gånger.

linblekinge
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 524
Blev medlem: 09 nov 2008 20:52
Ort: Växjö

Re: Munstycket Ultima PGP

Inlägg av linblekinge » 18 apr 2011 20:00

Har råkat ut att munstycket , den lilla vita munstycket, far iväg av sig själv på den lilla ultima flaskan , lösningen var att rengöra munstycket med en nål , igen satt
Senast redigerad av 1 linblekinge, redigerad totalt 14 gånger.

Användarvisningsbild
Jiiins
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 2124
Blev medlem: 18 sep 2008 18:15
Ort: Götene

Re: Munstycket Ultima PGP

Inlägg av Jiiins » 18 apr 2011 22:31

linblekinge skrev:Har råkat ut att munstycket , den lilla vita munstycket, far iväg av sig själv på den lilla ultima flaskan , lösningen var att rengöra munstycket med en nål , igen satt

När du är inne på dom två sista panelerna, då ska du vända flaskan up o ner så har du två sprut kvar :oops: if på den svarta munstycket....... :lol: Å samtidigt motverkat igensättning av munstycket :jeps
Senast redigerad av 1 Jiiins, redigerad totalt 14 gånger.
" En sjuk polernörd "

Användarvisningsbild
limban
Forumägare
Forumägare
Inlägg: 4006
Blev medlem: 30 sep 2009 22:25
Ort: Bollnäs
Kontakt:

Re: Munstycket Ultima PGP

Inlägg av limban » 19 apr 2011 20:31

Jiiins skrev:
linblekinge skrev:Har råkat ut att munstycket , den lilla vita munstycket, far iväg av sig själv på den lilla ultima flaskan , lösningen var att rengöra munstycket med en nål , igen satt

När du är inne på dom två sista panelerna, då ska du vända flaskan up o ner så har du två sprut kvar :oops: if på den svarta munstycket....... :lol: Å samtidigt motverkat igensättning av munstycket :jeps

Väldig bra tipps..iiins :jeps :jeps :jeps
Bild
MVH Anders Lindbäck
Tel: +46 (0) 278-127 30 info@bollnasbilvard.se

Skriv svar