Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->

Felstavat eller?

Lödder eller parfymdoftande skumbad, vad föredrar du?
miken
Entusiast
Entusiast
Inlägg: 1322
Blev medlem: 09 jun 2012 19:20
Ort: Skellefteå

Re: Felstavat eller?

Inlägg av miken » 12 nov 2012 12:28

Tycker det är kul att det ska väcka så mycket känslor :)
Jag sågar inte produkten bara felstavningen och tipsen som gör att det känns oseriöst.
Och alla ni som blir arga må ju lugna ner sig alla måste få tycka :)

Och ni som tycker tråden är ovärd varfår måste ni då kommenter?
Senast redigerad av 1 miken, redigerad totalt 14 gånger.

Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016 :brumm


Göran

Re: Felstavat eller?

Inlägg av Göran » 12 nov 2012 12:38

Jag frågade endast om det var felstavat, eftersom "Carnuba" kan mycket väl vara en försvenskning. Och det är i mitt tycke helt okej. :jeps
Senast redigerad av 1 Göran, redigerad totalt 14 gånger.

Användarvisningsbild
Jonke
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 680
Blev medlem: 27 jul 2012 21:50
Ort: Östersund

Re: Felstavat eller?

Inlägg av Jonke » 12 nov 2012 14:01

Jag gissar att tråden skapades lite för skojs skull, är säkerligen inget fel på schampot eller någon av kombi deltas produkter, utan tråden kanske skapades just för att det skulle påpekas(bara en liten vink, inget negativt)

Som alla andra produkter är det väl tack vare konsumenterNa att en produkt utvecklas och blir bättre?


Jag reser inga taggar mot varken kombi delta eller trådskaparen, jag respekterar alla och även jag stavar fel Här på forumet :-)

Mvh Jonas
Senast redigerad av 1 Jonke, redigerad totalt 14 gånger.

Användarvisningsbild
Manor
Moderator
Moderator
Inlägg: 5627
Blev medlem: 14 aug 2010 16:56
Ort: Stockholm

Felstavat eller?

Inlägg av Manor » 12 nov 2012 23:15

Daniel N skrev:Ni som sågar kombidelta, har ni provat deras produkter? Kan ju vara lämpligt innan man tar fram släggan... Nej här är det bara Menzerna, Ultima och Glare som gäller. Annars är man inte välkommen i klubben för inbördes beundran :)
Nix, jag har inte testat Kombidelta, men samtliga de andra tre produkterna som du nämner med namn :D. Min åsikt var väl mest att etiketten (för mig personligen) inte gav någon köplust alls, men alla gör som alla vill...och så även jag ;).
Senast redigerad av 1 Manor, redigerad totalt 14 gånger.
mvh Manor
_____________________________
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.

Användarvisningsbild
LineaR
Trogen Medlem
Trogen Medlem
Inlägg: 884
Blev medlem: 28 aug 2012 19:14
Ort: Växjö

Re: Felstavat eller?

Inlägg av LineaR » 13 nov 2012 18:58

BVS fälgmedel är från kombi delta. Står iaf på etikett som konsumentkontakt.
Medlet funkar bra luktar starkt men gör sitt jobb. Undrar om övriga BVS produkter kommer ifrån Kombi. Som schampot, lackbalsam, avfettning. Om så är fallet har jag testat dessa och dom funkar bra bättre än produkter från macken iaf.

Skriv svar