Tacksam för svar
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Carpro cquartz
- Lundberg
- Trogen Medlem

Carpro cquartz
En jobbarpolare till mig ska köpa en nyare audi allroad och vill ha ett redigt lackskydd på. Frågan som jag ställer mig är om carpros skydd går att lägga på plast eller måste man ha dlux då? Då kommer jag välja eco shield istället som funkar på allt.
Tacksam för svar
Tacksam för svar
// Jack
-
Theman
- Medlem
Re: Carpro cquartz
Hej! Köpte en ny A6 Allroad och hämtade ut den i julas! Jag har lagt på pps på den lackade plåten och UPGP på alla plastdetaljerna i fronten och runt hjulhusen. Gjorde det i helgen som gick så jag vet ännu inte hur det funkar fullt ut men provade på pps på vinterfälgarna och det har funkat fantastiskt bra. Så det är min rek.
- Manor
- Moderator

CQuartz är för lack, något annat (ex. DLUX) för plasten.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
Once you go lack you never go back.
- Lundberg
- Trogen Medlem

-
Fetto
- Ny Medlem
Var ifrån kommer du köpa Eco Shield? Verkar vara dyr frakt från England...Lundberg skrev:Då får det bli eco shield
- e_king
- Entusiast

Välj Tyskland istället. Billigare pris och frakt.Fetto skrev:Var ifrån kommer du köpa Eco Shield? Verkar vara dyr frakt från England...Lundberg skrev:Då får det bli eco shield
www.area52-shop.de
Skickat från min D6603 via Tapatalk
- Lundberg
- Trogen Medlem

Kommer beställa från England med diverse andra produkter, landar nog runt 25 kge_king skrev:Välj Tyskland istället. Billigare pris och frakt.Fetto skrev:Var ifrån kommer du köpa Eco Shield? Verkar vara dyr frakt från England...Lundberg skrev:Då får det bli eco shield
http://www.area52-shop.de
// Jack
-
Nybliven polernörd
- Medlem
Hur lyckades du beställa får bara att dom levererar inte till sverige
- e_king
- Entusiast

Mejla på mail@liquidelementsuk.co.uk och fråga om fraktpris [emoji106]Nybliven polernörd skrev:Hur lyckades du beställa får bara att dom levererar inte till sverige
- e_king
- Entusiast

Nu var det just ECO Shield som jag svarade på. [emoji6]Lundberg skrev:Kommer beställa från England med diverse andra produkter, landar nog runt 25 kge_king skrev:Välj Tyskland istället. Billigare pris och frakt.Fetto skrev:Var ifrån kommer du köpa Eco Shield? Verkar vara dyr frakt från England...Lundberg skrev:Då får det bli eco shield
http://www.area52-shop.de
Har du kollat in de nya trissor från LE?
- Lundberg
- Trogen Medlem

Ja jag såg dom, blev sugen på att prova, får se hur mycket man är villig att lägga ut när beställningen går iväg 
// Jack
- latisen
- Forumtekniker

Hur många bilar räcker 30ml till? eller, iaf ungefär hur många, givetvis beroende på storlek på bil
Men typ storlek V70?
- Manor
- Moderator

Jag kunde behandla Outlandern och vår Suzuki Swift...och då räckte det till ett ytterligare lager på huven på Outlandern.latisen skrev:Hur många bilar räcker 30ml till? eller, iaf ungefär hur många, givetvis beroende på storlek på bilMen typ storlek V70?
2 lager med Reload på ovanstående bilar drog cirka 50ml.
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
- latisen
- Forumtekniker

Med andra ord 2 bilar dåManor skrev:Jag kunde behandla Outlandern och vår Suzuki Swift...och då räckte det till ett ytterligare lager på huven på Outlandern.latisen skrev:Hur många bilar räcker 30ml till? eller, iaf ungefär hur många, givetvis beroende på storlek på bilMen typ storlek V70?
- Manor
- Moderator

Ja, 1 stor och en liten..-eller 2 medelstoralatisen skrev:Med andra ord 2 bilar dåManor skrev:Jag kunde behandla Outlandern och vår Suzuki Swift...och då räckte det till ett ytterligare lager på huven på Outlandern.latisen skrev:Hur många bilar räcker 30ml till? eller, iaf ungefär hur många, givetvis beroende på storlek på bilMen typ storlek V70?
mvh Manor
Suzuki Swift (2014)
- latisen
- Forumtekniker

Tack! Då vet jag att jag och en kollega kan dela ett kit som test