Haha...lustig du..deciso skrev:Sverige är än så länge ett land där man får ha egna åsikter så jag tolkar det som jag villJill skrev:Nu ska du inte tolka det så..deciso skrev:Väldigt vad endel är långsinta här.....
Att sverigevaxet hårdvax fick bra betyg är väl inte helt ologiskt om man ska basera hur bra ett medel är, på priset. Det ligger väl ganska nära PPS i pris per bil.
Idag lade jag bbv T2 lackskydd första gången. Blev en väldigt hal o fin yta. Men jag kanske
gjorde fel för jag är ju bara en glad amatör
T2 är nog det enklaste 2-komp skyddet på marknaden att applicera. PPS är ett av dom svåraste och mest komplicerat är nog Ditec om man ska göra rätt.![]()
Jill kanske kan svara på min fråga om T2 lackskyddet som jag ställde i Bollnäs bilvårds tråd ?
Dom själva verkar ju inte bry sig. Det var flera minuter sedan jag ställde frågon o dom har inte svarat än![]()
![]()
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Lackskydd för ett år framåt
- limban
- Forumägare

- Kontakt: