Jag testade med emulsifiering/vattenbas och silikoner innan jag gav upp... personligen föredrar jag ett mjukare vax och det var väldigt svårt att få till som hemmafixare.
/Thomas
Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Ett roligt experiment
- Funk
- Moderator

Re: Ett roligt experiment
Senast redigerad av 4 Funk, redigerad totalt 14 gång.
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse
-
totte
- Medlem
Re: Ett roligt experiment
emulsifiering/vattenbas har jag också forskat lite i, men jag tror också att det är svårt att få till nått bra hemma.. Plus blir det en hel del pengar när man ska försöka få tag på alla kemikalier, och som oftast säljs i väldigt stora kvantiteter osv...
Har också kollat på polycharger och liknande "boosters" men som sagt så står det på just polycharger att man måste använda vaxet samma dag som man har tillsatt polycharger... och då sket det ju sig att kunna använda det =)... Men tack för tipsen! tycker det är roligt att experimentera, men ibland får man ide-torka
Har också kollat på polycharger och liknande "boosters" men som sagt så står det på just polycharger att man måste använda vaxet samma dag som man har tillsatt polycharger... och då sket det ju sig att kunna använda det =)... Men tack för tipsen! tycker det är roligt att experimentera, men ibland får man ide-torka