Coolt!
Är du i murmansk och putsar? Lackskydd på den?

Hehe nu börjar den kladda igen. Allt jag hunnit polera är nog omlackat.Kapten Haddock skrev:Subborna är ju indexeras direkt några favoriter att jobba med. Det som e roligt med dom är att finishen är extremt dålig från fabrik så man får dom sjukt mkt blankare utan större besvär.
Ttn är riktigt Nice:)

Du har möjligtvis inte lite IP2100 hemma,ska ju funka lite bättre på problem lacker.Jonke skrev:Hehe nu börjar den kladda igen. Allt jag hunnit polera är nog omlackat.Kapten Haddock skrev:Subborna är ju indexeras direkt några favoriter att jobba med. Det som e roligt med dom är att finishen är extremt dålig från fabrik så man får dom sjukt mkt blankare utan större besvär.
Jo blank blir dom men varför har dom body under list

jo körde den med, var ungefär samma där, men jag blev klar och kunden nöjdBTG skrev:Du har möjligtvis inte lite IP2100 hemma,ska ju funka lite bättre på problem lacker.Jonke skrev:Hehe nu börjar den kladda igen. Allt jag hunnit polera är nog omlackat.Kapten Haddock skrev:Subborna är ju indexeras direkt några favoriter att jobba med. Det som e roligt med dom är att finishen är extremt dålig från fabrik så man får dom sjukt mkt blankare utan större besvär.
Jo blank blir dom men varför har dom body under list

ostkroken skrev:... tar jag en Mojito i väntan på på sena middagsgäster. Till efterrätt blir det rom och cola. Middag blir faktiskt riktig mat, oxfilé pasta!
Ha en mycket trevlig kväll nu allihopa!
Skickat från asiatisk modern teknik via Tapatalk 4!

ett tips !!!