Kan bara inte riktigt bestämma mig för vilken jag tycker är snyggast till en svart BMW E61. Antingen Breyton GTS eller Spirit R.
Men det största problemet är nog ändå frugan

Det kan man verkligen kalla fin ordning i garaget.Marcus E skrev:Börjar få lite ordning i garaget iaf:)
Bara och handla, förmodligen ser hon inte att det är andra fälgar...Uris71 skrev:....har jag börjat fundera på hur jag ska få min fru att förstå att vi verkligen BEHÖVER 20" Breyton fälgar på kärran.
Kan bara inte riktigt bestämma mig för vilken jag tycker är snyggast till en svart BMW E61. Antingen Breyton GTS eller Spirit R.

Så ska det se ut! Snyggt med hylla i samma färg som väggen.Marcus E skrev:Börjar få lite ordning i garaget iaf:)
Hur har det gått?ostkroken skrev:Ja, imorgon anländer maskinen äntligen enligt DHL. Den blev försenad 1v pga ledighet i Kina och sedan ytterligare några dagar pga DHL.ostkroken skrev:...beställdes en rupeskopia från Kinalandet. Billig som sjutton, så kunde inte låta bli att chansa.![]()
Återkommer imorgon när jag provat den. (Hoppas jag)
Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Precis. Jag köpte nya hjul till min bil, sänkte den 40 mm och tonade samtliga lysen utan att tanten märkte något.Johan66 skrev:Bara och handla, förmodligen ser hon inte att det är andra fälgar...Uris71 skrev:....har jag börjat fundera på hur jag ska få min fru att förstå att vi verkligen BEHÖVER 20" Breyton fälgar på kärran.
Skulle det ändå bli liv om detta, så är det oftast ändå enklare att be om förlåtelse och lova att inte göra om det än att fråga om man handla. (än så länge fungerar detta för mig...)
/ J

Ja, står faktiskt och kör just nu.deje skrev:Hur har det gått?ostkroken skrev:Ja, imorgon anländer maskinen äntligen enligt DHL. Den blev försenad 1v pga ledighet i Kina och sedan ytterligare några dagar pga DHL.ostkroken skrev:...beställdes en rupeskopia från Kinalandet. Billig som sjutton, så kunde inte låta bli att chansa.![]()
Återkommer imorgon när jag provat den. (Hoppas jag)
Skickat från min LG-D855 via Tapatalk
En polare är på väg att köpa en maskin ,och denna kan kanske vara ett alternativ för honom!
Lägg gärna upp lite bilder! Går det att köpa separata stödplattor till den m.m?
MVH

R_Bergsten skrev:Tvättat o våtvaxat:)
Ser dock bedrövlig ut om man kollar närmare. behöver allt rejäl polering

vist är det har med tvätta av bilarna =)korvis skrev:Även jag har tvättat bilen idag.
Blev dock inga bildbevis på skönheten.
Visst är det speciellt att tvätta bilen dessa härliga höstdagar när solen skiner och bilen blänker efter tvätt å QD-behandling?

LHR 75 E mini? Mycket trevlig maskin.Marcus E skrev:Dämpade söndagsångesten med att beställa en rupes mini Polermaskin som komplement till Flex top toolen
Yes... Låter braPerra83 skrev:LHR 75 E mini? Mycket trevlig maskin.Marcus E skrev:Dämpade söndagsångesten med att beställa en rupes mini Polermaskin som komplement till Flex top toolen