Dålig bild men får duga[emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Får bli sen i vår[emoji106]henkek skrev:Passar bra. Bara sänka den lite nu
Jag är också nyfiken på denna kopia!ostkroken skrev: Ja, står faktiskt och kör just nu.
Den går riktigt bra, betydligt lättare, tystare och mindre vibrationer än s3000.
Avverkning på en helt ny nivå jämfört med s3000.
Det går att köpa separata stödplattor ja, det är 5/16" *24 gäng.
Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

T3000CPS kan jag inte uttala mig om, den är ju en vidareutveckling på T3000 som jag inte snäppet bättre än S3000 som jag har.Pierrel skrev:Jag är också nyfiken på denna kopia!ostkroken skrev: Ja, står faktiskt och kör just nu.
Den går riktigt bra, betydligt lättare, tystare och mindre vibrationer än s3000.
Avverkning på en helt ny nivå jämfört med s3000.
Det går att köpa separata stödplattor ja, det är 5/16" *24 gäng.
Skickat från min LG-D855 via TapatalkKöpte precis en T3000CPS från RG, men upplever du rupes-kopian som bättre så kanske den ska få åka tillbaka.
Nej 21 mm verkar väldigt härligt, men är det inte jobbigt på trånga utrymmen? Skicka gärna ett PM med vart du handlade den om du har förtroende för maskinenostkroken skrev: T3000CPS kan jag inte uttala mig om, den är ju en vidareutveckling på T3000 som jag inte snäppet bättre än S3000 som jag har.
Jag kommer aldrig gå ner på mindre än 21mm igen tror jag.![]()
Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016
Hos en husvagnsförsäljare finns sånnamiken skrev:Vars hittar man snygga dragskydd till släp och husvagn?
Biltema går bort vill inte göra reklam för dom...
När ungarna är ute ska dom ju alltid vara där och pilla och får fett fulla händerna även om dom inte får

Tack, ska testa.Rasseman skrev:Om du trycker på handtaget eller stängknappen medans den öppnar så stannar luckan
V70 2,5 FT -11 R-Design

Till och med i en gammal Skoda från 2011 kan man programmera stoppläget. Tror till och med att man kan ha olika lägen för de olika nycklarna. Så det skulle förvåna mig om det inte gick i Volvon.Perra83 skrev:...provkörde en XC60 D5 AWD R-DESIGN -16![]()
Rätt okej bil. Bra komfort, gick tyst och svalde bunnslock och andra ojämnheter i backen bra.
Skönt med automatlåda och kul med växlingspaddlar bakom ratten.
Det är bagageluckan som ja inte kan öppna fullt när bilen står i garaget. Med elektrisköppning av luckan blir det trubbel på riktigt om det inte går att programmera ett max på öppningsläget. Provade aldrig att backa in men det har ja aldrig gjort tidigare.
Hoppas kunna hitta en begagnad men det ser mörkt ut.

Haha, precis!progge skrev:Snacka om spik i foten![]()
Krya på dig

thomassouth skrev:Beställdes det ny bil, en A6 Avant, det blir nog trevligt! När jag tog ut den jag har nu (Passat) la jag fireglaze ganska omgående, vad rekommenderar ni - ska man lackförsegla ny bil på en gång? Och i såfall - vad rekommenderar ni till nya pärlan? Färgen är svart.

Volvo XC70 Sport AWD D4 Polestar 2016