Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Mustang -04
-
peterv
- Medlem
Re: Mustang -04
Ser riktigt fint ut, bra jobbat 
Senast redigerad av 4 peterv, redigerad totalt 14 gång.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Styrka har inget med bilrekond att göra...det är teknik och kännedom om produkter och material man använder...och naturligtvis måste man vara intresserad...carina skrev:Ha ha ja jag förstod det.
Tjejer inom den branchen är ju inte allt för vanligt... sen om det beror på intresset eller att tjejer är "klenare" än killar låter jag vara osagt
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
- carina
- Moderator

- Kontakt:
Nu menar jag inte styrka att orka hålla en maskin utan mer att tjejer är ju inte helt lika killar i muskelatur så där kanjag tänka mej att det blir mer arbetskador hos tjejer. Givetvis ska rätt teknik användas (vilket man inte alla gånger följer själv nä)
Och givetvis måste kunskapen och intresset finnas annars går det ju inte!!!!
Senast redigerad av 4 carina, redigerad totalt 14 gång.
- Nisse
- Sponsor

- Kontakt:
Provade du Mustangen något...det sitter väl en V8 i den där....för det är väl inte en GT-Look med V6an...carina skrev:Nu menar jag inte styrka att orka hålla en maskin utan mer att tjejer är ju inte helt lika killar i muskelatur så där kanjag tänka mej att det blir mer arbetskador hos tjejer. Givetvis ska rätt teknik användas (vilket man inte alla gånger följer själv nä)
Senast redigerad av 4 Nisse, redigerad totalt 14 gång.
- carina
- Moderator

- Kontakt:
Ja jag har kört den tidigare. Maken fick prova den och han gick i mål flera gånger.... Volvo känns inte så viktigt längre för honom så att säga 
Tösen skulle rulla fram den till garaget....trampade lite som man gör på trötta Volvo´s.... fick inte den effekten hon är van vid...

Och ja...det sitter en V8á i....
Så den flyttar på sig en del ....
Tösen skulle rulla fram den till garaget....trampade lite som man gör på trötta Volvo´s.... fick inte den effekten hon är van vid...

Och ja...det sitter en V8á i....