Börjar med lite före bilder:
Väldigt dammigt överallt och massa smulor och skit efter långresor med mack-baguetter i bilen.

Den här ser värre ut än det var pga blixten verkligen framhäver allt lite extra, men det var ändå väldigt smutsigt.

Gummimattorna var väldigt skitiga. Dessa rengjordes med HD-Grön och en diskborste och sen behandlades dom med Valet Pro - Protectant blandat 1:2.

Såhär såg det ut under gummimattan på förarplatsen, dras in mycket skit på vintern.

Min 2,5åriga son har sin bilstol ståendes här. Det är russin, mariekex, grus mm, massa skit helt enkelt.

Blev inte så jättemånga bilder när det var klart , men här är några. En klar förbättring...

För att rengöra använde jag Valet Pro - APC blandat 1:10 och en rund pensel ifrån ÖB, anstrykare tror jag dom kallas. Sån med tråd lindat runt borsten. Gnuggade runt det och torkade sedan med en ren MF-duk.
Sedan behandlades allting med Nilsen Chemicals - Finesse.
Blev en klar förbättring men jag skulle behöva gå på med nå rengöringsmedel på baksätet där grabben sitter. Insmetade russin och sånt. Dock kunde jag inte göra det nu då våtdammsugaren på jobbet var så jäkla slemmig och äcklig så jag ville inte ta i den äns...hehe Det får blir en annan gång.